ویل فرل پیشنهاد 29 میلیون دلاری برای بازی در یک فیلم را رد کرد

ویل فرل پیشنهاد ۲۹ میلیون دلاری برای بازی در یک فیلم را رد کرد

فیلم Elf، محصول سال ۲۰۰۳ میلادی با بازی ویل فرل همچنان یکی از محبوب‌ترین آثار هالیوود برای تماشا در تعطیلات کریسمس است و طرفداران زیادی دارد. اما فرل هرگز حاضر نشد که به نقش‌آفرینی در دنباله‌ی آن بپردازد. او به‌تازگی در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر توضیح داد که حتی فیلم‌نامه‌ی اثر هم آماده بود و استودیو می‌خواست مبلغ بسیار زیاد ۲۹ میلیون دلار را تقدیم وی کند تا راضی به نقش‌آفرینی در اثر شود. اما ویل فرل کوتاه نیامد.

او باور داشت که دنباله‌ی فیلم Elf اثر خوبی نخواهد شد: «اگر فیلم ساخته می‌شد، باید صادقانه کارهای تبلیغاتی آن را انجام می‌دادم. پس اگر می‌خواستم راستگو باشم، باید می‌گفتم که «اوه نه، این فیلم خوبی نیست و من فقط نمی‌توانستم این همه پول را رد کنم». پس از خودم پرسیدم که آیا واقعا می‌توانم روی فرش قرمز اکران فیلم این کلمات را به زبان بیاورم؟ فکر نمی‌کنم که ممکن باشد. پس متوجه شدم که نمی‌توانم در این فیلم بازی کنم».

 

ویل فرل پیشنهاد 29 میلیون دلاری برای بازی در یک فیلم را رد کرد

 

اما بازی نکردن ویل فارل در دنباله‌ی فیلم Elf باعث نشد که او موفق به ثبت چند اثر به یاد ماندنی دیگر در کارنامه‌ی هنری خود نشود. وی چند همکاری درخشان با آدام مک‌کی داشت؛ از سری فیلم Anchorman تا فیلم Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby. تصمیم فارل درنهایت باعث شد که او ۲۹ میلیون دلار را از دست بدهد و ارزش فیلم Elf هرگز با یک دنباله‌ی ضعیف پایین نیاید.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *