پایان فیلمبرداری سریال The Last of Us

«نیل دراکمن» که نویسنده و کارگردان چند قسمت از سریال The Last of Us است، از پایان فیلمبرداری خود خبر می‌دهد.

او در ادامه نوشت: «برای بازگشت به ناتی داگ (و هوای گرمتر!) بسیار هیجان زده هستم.»

همانطور که در گذشته مشخص شد، دراکمن در نویسندگی سریال و کارگردانی برخی از قسمت‌ها حضور داشته است، بنابراین خروج او از تیم تولید می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که فیلمبرداری یکی از موردانتظارترین سریال‌های سال آینده احتمالا به زودی پایان خواهد یافت.

ماه گذشته، ناتی داگ اولین تصویر رسمی از سریال The Last of Us را منتشر کرد که جوئل، الی و تس را پشت به دوربین! و در لباس‌های نسبتا آشنا بازی نشان می‌داد. با این وجود، خوشبختانه فرد دیگری موفق شده بود از «پدرو پاسکال» در نقش جوئل از نمای روبرو چند عکس بگیرد.

«بلا رمزی» که در سریال Game of Thrones و البته دو نقش کاملا نامربوط با پاسکال همبازی بوده، نقش الی را ایفا می‌کند. هرچند در سریال محبوب HBO حضور چندان زیادی نداشت، اما ظاهرا نقش لیانا مورمونت را به خوبی ایفا کرده است. از جمله بازیگران دیگر سریال می‌توان به «گابریل لونا» در نقش تامی، «آنا تورو» در نقش تس، «جفری پیرس» در نقش پری و «نیکو پارکر» در نقش سارا اشاره کرد.

فیلمبرداری سریال از ژوئیه ۲۰۲۱ آغاز شده و انتظار می‌رود تا ژوئن ۲۰۲۲ ادامه پیدا کند. در حالی که هنوز هیچ تاریخ دقیقی درباره زمان پخش سریال منتشر نشده است، انتظار می‌رود فصل اول سریال The Last of Us ده قسمت داشته باشد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *