وین دیزل مایل است داوین جانسون به فیلم Fast 10 بازگردد

وین دیزل مایل است داوین جانسون به فیلم Fast 10 بازگردد

طرفداران فرانچایز سریع و خشن حتما از رابطه بد وین دیزل و دواین جانسون اطلاع دارند، با این وجود وین دیزل می‌خواهد که راک برای فیلم Fast 10 بازگردد. وین دیزل پستی در اینستاگرام منتشر کرده و با فرو رفتن در نقش دام تورتو، به راک می‌گوید که باید برای فیلم Fast 10 بازگردد و کاری که آغاز کرده را تمام کند.

برادر کوچک من دواین … زمان آن فرا رسیده است. دنیا منتظر فینال Fast 10 است. همانطور که می‌دانی، فرزندان من در خانه من تو را به عنوان عمو دواین صدا می‌زنند. تعطیلاتی نیست که آن‌ها برای تو آرزوهای خوب نفرستید … اما زمان آن فرا رسیده است. سال‌ها پیش به تو گفتم که قرار است به قولم به پابلو عمل کنم. من قسم خوردم که در Fast 10 به بهترین فینال برسیم! این را از روی عشق می‌گویم … اما تو باید برگردی و فرانچایزی که نقش بسیار مهمی در آن داری را رها نکنی. هیچکس دیگری نمی‌تواند نقش هابز را بازی کند. امیدوارم از این فرصت استفاده کنی و سرنوشتت را کامل کنی.

 

وین دیزل مایل است داوین جانسون به فیلم Fast 10 بازگردد

درگیری بین دواین جانسون و وین دیزل به سال ۲۰۱۶ و فیلم The Fate of the Furious باز می‌گردد. از آنجایی که همکاری دوباره این دو ممکن نبود، ما شاهد ساخت اسپین‌آف Hobbs & Shaw بودیم. وین دیزل ادعا دارد که او از روی علاقه به دواین جانسون نسبت به او سخت‌گیری می‌کرد. راک به این ادعای وین دیزل واکنش جالبی نشان داد و گفت که این حرف‌ها برایش خنده دار هستند. او در نهایت بهترین‌ها را برای Fast 10 و Fast 11 و بقیه فیلم‌های سریع و خشنی که بدون او ساخته می‌شوند را آرزو کرد.

در حال حاضر دنباله Hobbes & Shaw در دست ساخت قرار دارد و شاید فیلم Hobbs & Han نیز ساخته شود. کمپانی یونیورسال قصد دارد قسمت‌های ۹ و ۱۰ سریع و خشن را پشت سر هم فیلم‌برداری کند و تولید آن‌ها از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. دو قسمت باقی مانده سریع و خشن نیز توسط جاستین لین کارگردانی خواهند شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *