آغاز فیلمبرداری سینمایی Guardians of the Galaxy 3

آغاز فیلمبرداری سینمایی Guardians of the Galaxy 3

جیمز گان کارگردان و نویسنده Guardians of the Galaxy 3 (نگهبانان کهکشان ۳) با انتشار تصویری در توییتر از آغاز فیلم‌برداری آن پرده برداشته است. گان همراه با تصویر نوشته کوتاهی نیز منتشر کرد: «رسیدن به اینجا یک ماجراجویی طولانی، عجیب و بعضا چالش برانگیز بود اما تمام آن موانع در مسیر این لحظه را شیرین‌تر کرده‌اند.» گان همچنین در پاسخ به برخی طرفداران تایید کرد چوکوودی ایووجی (بازیگر Peacemaker و Doctor Who) به تیم هنرپیشگان قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» پیوسته است.

 

آغاز فیلمبرداری سینمایی Guardians of the Galaxy 3

احتمالا در جریان هستید که ویل پولتر قرار است در این فیلم نقش آدام وارلاک را ایفا نماید. پولتر پیش از این در آثار مختلفی نظیر The Maze Runner، We’re the Millers، Detroit، سرگذشت نارنیا و بسیاری دیگر حضور داشته است. از سوی دیگر آدام وارلاک از جمله قدرتمندترین موجودات حاضر در دنیای کمیک مارول محسوب می‌شود که همه او را به عنوان «موجود کامل» می‌شناسند.

تاریخ اکران این فیلم ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اعلام شده و شما حین این انتظار طولانی می‌توانید سراغ بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy بروید که در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان ماه) برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم، سوییچ و پی‌سی عرضه شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *