ساخت فصل دوم سریال Squid Game تایید شد

ساخت فصل دوم سریال Squid Game تایید شد

هوانگ دونگ هیوک، نویسنده و کارگردان سریال به صورت رسمی اعلام کرد که فصل دوم بازی مرکب (Squid Game) ساخته خواهد شد. خالق اصلی سریال Squid Game یا بازی مرکب که از شبکه نتفلیکس پخش شد و به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرد به آسوشیتد پرس عنوانت کرد که در حال حاضر به ساخت فصل دوم سریال فکر می‌کند. البته او به زمان خاصی اشاره نکرد اما به نظر می‌رسد به داستان مشخص شده‌ای دست پیدا کرده است.

او گفت:

تقاضا و علاقه زیادی برای فصل دوم سریال Squid Game وجود دارد. بنابراین تقریبا احساس می‌کنم که شما چاره‌ای برای ما باقی نخواهید گذاشت! فصل دوم سریال وجود خواهد داشت و در حال حاضر در مرحله برنامه‌ریزی درباره آن هستم.

ساخت فصل دوم سریال Squid Game تایید شد

 

هوانگ در ادامه عنوان کرد که شخصیت سونگ گی-هون با بازی لی جونگ-جه در فصل دوم Squid Game حضور خواهد داشت و او برای دنیا کار بزرگی انجام خواهد داد. فصل اول به شکل دراماتیکی به پایان رسید و هرچند سریال هیچ نیازی به فصل دوم ندارد، اما تاکنون به قدری موفقیت آمیز بوده که ساخت فصل دوم آن جای هیچ تعجبی ندارد. طبق اسناد فاش شده، نتفلیکس ۲۱.۴ میلیون دلار برای خرید Squid Game هزینه کرده است و به لطف موفقیت این سریال درآمد سرویس پخش آنلاین ۹۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. همچنین ۱۴۲ میلیون خانواده در سراسر جهان در چهار هفته اول این سریال را تماشا کردند تا به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در تمام دوران تبدیل شود.

Squid Game یک درام کره‌ای است که داستان گروهی از مردم مختلف را شرح می‌دهد که قرار است برای رسیدن به مبلغ هنگفتی بازی‌های دوران کودکی خود را به شکل مرگباری انجام دهند. هوانگ به ورایتی گفته بود که ایده ساخت این سریال را در سال ۲۰۰۸ و به عنوان یک فیلم به ذهن او رسیده بود. با این حال، وجود برخی سکانس‌های خشن باعث شد استودیوهای فیلم‌سازی کره از سرمایه‌گذاری در آن خودداری کنند.

علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر ساخت بازی Squid Game نیز شنیده می‌شود. ساخت فصل دوم سریال است احتمالا روی این موضوع نیز تاثیرگذار خواهد بود و انتظار می‌رود به زودی اخبار جدیدی درباره آن منتشر شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *