توقف ساخت فیلم Rogue Squadron برای مدتی

توقف ساخت فیلم Rogue Squadron برای مدتی

فیلم Rogue Squadron عضو جدید مجموعه جنگ ستارگان که قرار بود سال ۲۰۲۲ مراحل ساخت خود را شروع کند، به تعویق افتاد. هالیوود ریپورتر به تازگی در گزارشی اعلام کرد فیلم Rogue Squadron که قرار بود توسط پتی جنکینز کارگردان سری فیلم‌های Wonder Woman ساخته شود، به تعویق افتاده است.
این فیلم که پروژه‌ای مستقل و جداگانه از مجموعه محبوب جنگ ستارگان به حساب می‌آمد و قرار بود تنها الهاماتی از بازی‌ها و کتاب‌های مجموعه داشته باشد، در برنامه‌ریزی پیشین مقرر شده بود پروسه ساخت خود را از سال ۲۰۲۲ آغاز کند تا برای اکران در دسامبر سال ۲۰۲۳ آماده شود. اما با خبر جدید اعلام شد که از برنامه تولید آن متوقف شده و تاریخ اکران فیلم نیز نامشخص است.

در گزارش هالیوود ریپورتر علت تاخیر ساخت فیلم Rogue Squadron را تعهدات حال حاضر جنکینز برای ساخت فیلم‌های دیگر عنوان کرده‌ که اجازه نمی‌دهد فیلم در زمان مقرر شده ساخته و اکران شود. پتی جنکینز کارگردان فیلم‌های واندروومن قرار است فیلم‌نامه قسمت سوم را بنویسد و کارگردانی کند. او همچنین پروژه ساخت فیلم کلئوپاترا را نیز بر عهده دارد که بازیگر اصلی آن هم گل گدوت است.

 

توقف ساخت فیلم Rogue Squadron برای مدتی

 

فیلم Rogue Squadron سال گذشته در رویداد Disney Investor توسط یک تیزر کوتاه معرفی شد. در این تیزر جالب، پتی جنکینز در حالی که از علاقه ذاتی خود برای سرعت و پرواز می‌گوید، لباس پرواز مخصوص شورشیان جنگ ستارگان را بر تن می‌کند و به سمت جنگنده X-Wing قدم برمی‌دارد که بر روی باند پرواز قرار گرفته است.

از آن زمان تاکنون اطلاعات بسیار کمی از فیلم Rogue Squadron منتشر شده است اما باید گفت در مجموعه جنگ ستارگان «گروهان یاغی» یک گروهان شورشی است که توسط لوک اسکای واکر در طی Galactic Civil War شکل گرفت و خلبان‌هایی همچون بیگز دارکلایتر و جک پورکینز در آن حضور داشتند که در نبرد هاث در فیلم سینمایی The Empire Strikes Back شرکت کردند.

 در حال حاضر خبری از فیلم‌های جدید مجموعه جنگ ستارگان نیست و به نظر می‌رسد تمرکز اصلی شرکت دیزنی بر روی سریال‌هایی همچون Mandalorian و Book of Boba Fett گذاشته شده است. در انتها باید گفت که تاریخ اکران جدید فیلم Rogue Squadron نامشخص است و شاید در زودترین حالت ممکن، اواخر سال ۲۰۲۳ اکران شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *