داستان فیلم Spider-Man: No Way Home تاریک و غمناک است

داستان فیلم Spider-Man: No Way Home تاریک و غمناک است

با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» یا همان Spider-Man: No Way Home اخبار و حواشی تازه‌ای به گوش می‌رسد. اخیرا هم پوستر رسمی این فیلم توسط سونی و استودیو مارول منتشر شد که حاوی اطلاعات مهمی بود. حال تام هالند در جدیدترین مصاحبه خود، صحبت‌هایی درباره فضای فیلم داشته و آن را تاریک، غم‌انگیز و بی‌رحم توصیف کرده است.

با وجود اینکه فیلم Spider-Man: No Way Home از وقوع مولتی‌ورس و حضور ویلن‌های کلاسیک و قدیمی خبر می‌دهد، باید نسبت به عناوین گذشته انتظار داستان تاریک‌تری را داشته باشیم. تام هالند در همین درباره در گفت و گو با Total Film گفت:

چیزی که مخاطبان واقعا از آن شگفت‌زده خواهند شد، این است که فیلم جدید آنقدرها هم فضای شاد و سرگرم‌کننده‌ای ندارد و برعکس بسیار تاریک، غم‌انگیز و تاثیرگذار خواهد بود. می‌بینید کاراکترهایی که دوستشان دارید، چیزهایی را پشت سر می‌گذارند که هرگز برای آن‌ها آرزو نمی‌کردید و من برای این جنبه از شخصیت پیتر پارکر و ایفای نقش آن بسیار هیجان‌زده هستم. او شخصیتی مثبت است که همیشه رو به جلو حرکت می‌کند، اگرچه در این فیلم احساس می‌کند که همتای خود را پیدا کرده. این بهترین فیلم مرد عنکبوتی است که ما تاکنون آن را ساخته‌ایم. من فکر نمی‌کنم طرفداران آمادگی آنچه برایشان در نظر گرفته شده را داشته باشند. می‌دانم که آماده نیستم و می‌دانم که بی رحمانه خواهد بود.

داستان فیلم Spider-Man: No Way Home تاریک و غمناک است

 

 

پس از انتشار آخرین تریلر، تاکنون حضور شخصیت‌هایی نظیر دکتر اختاپوس (آلفرد مولینا)، الکترو (جیمی فاکس) گرین گابلین (ویلم دفو) و دکتر استرنج در این فیلم تایید شده است. علاوه بر این‌ها، محتمل‌ترین شایعات حضور مرد عنکبوتی‌های دیگر، یعنی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد است که حضور یا عدم حضورشان تاکنون چندین بار تایید و رد شده و همین موضوع طرفداران را بسیار سردرگم کرده است.

فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه) اکران خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *