پایان فیلمبرداری فصل پنجم سریال Cobra Kai

پایان فیلمبرداری فصل پنجم سریال Cobra Kai

خیلی از طرفداران منتظر فصل چهارم سریال Cobra Kai هستند و به نظر می‌رسد که از حالا فیلم‌برداری فصل پنجم آن نیز به پایان رسیده است. جان هورویتز (Jon Hurwitz)، خالق و تهیه کننده Cobra Kai، با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که کار فصل پنجم سریال به پایان رسیده است. Cobra Kai در واقع دنباله‌ای برای سری فیلم‌های بسیار محبوب Karate Kid است که دو فصل اول آن توسط یوتیوب ساخته شد. به خاطر تغییر برنامه‌های تولید محتوا فیلم‌نامه دار یوتیوب، فصل سوم Cobra Kai آن از نتفلیکس به پخش شد. فصل چهار Cobra Kai نیز در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی ۱۴۰۰) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

داستان Cobra Kai چند دهه پس از پیروزی دنی لاروسو با بازی رالف ماچیو (Ralph Macchio) بر جانی لارنس با بازی ویلیام زابکا (William Zabka) در فیلم Karate Kid اتفاق می‌افتد. پس از اینکه لارنس دوجوی کبرا کای را دوباره بازگشایی و شروع به تدریس کاراته می‌کند، آتش رقابت میان او و لاروسو دوباره شعله‌ور می‌شود.

در پایان فصل پیش شاهد بودیم که جانی و دنی تفاوت‌های خود را کنار گذاشته تا در مقابل جان کریس با بازی مارتین کوو (Martin Kove) ایستادگی کنند. بنابر گزارش سایت کلایدر، در فصل جدید همچنین شاهد بازگشت شخصیت تری سیلور (Terry Silver) با بازی ایان گریفیث (Ian Griffith) از فیلم سوم Karate Kid هستیم.

 احتمال ادامه کبرا کای پس از پایان فصل پنجم همچنان وجود دارد، اما نکته مهم‌تر این است که سازندگان آن اعلام کرده‌اند ایده ساخت پنج اسپین‌آف مختلف را دارند. این موضوع مربوط به زمانی بود که هنوز نتفلیکس مجموعه را خریداری نکرده بود. حالا که فصل سوم اول برای نتفلیکس بسیار موفقیت آمیز بوده، احتمال ساخته شدن این اسپین‌آف‌ها نیز بیشتر می‌شود.

فصل چهار Cobra Kai در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی ۱۴۰۰) از نتفلیکس پخش خواهد شد، اما فصل پنجم هنوز تاریخ پخش مشخصی ندارد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *