هنری کویل امیدوار است فصل سوم سریال The Witcher موردتوجه قرار گیرد

هنری کویل امیدوار است فصل سوم سریال The Witcher موردتوجه قرار گیرد

هنری کویل در حین مصاحبه جدید خود درباره سریال ویچر (The Witcher)، اظهار کرد که امیدوار است فصل سوم به کتاب‌ها وفادار باشد و زیاد از آن‌ها منحرف نشود. فصل دوم سریال The Witcher جمعه هفته گذشته پخش شد و بازگشت دوباره گرالت، سیری، ینفر را رقم زد. به همین مناسبت Netflix Geeked میزبان بحث و گفتگوی پر از اسپویل برنامه The Witcher Unlocked بود که در آن فلیشیا دِی، مجری برنامه با بازیگران سریال درباره شخصیت‌های آن‌ها صحبت کرد.

طبق معمول، هنری کویل حرف‌های زیادی داشت که درباره گرالت و رابطه او با سیری و ینفر و سایر تحولات داستانی بود. او همچنین برای آن دسته از طرفدارانی که تازه فصل دوم را به پایان رسانده‌اند، از خواسته‌های خود را برای شخصیت گرالت در فصل سوم سریال سخن گفت که به تازگی خبر رسیده بود فیلمنامه آن تقریبا به طور کامل نوشته شده است.

هنگامی که صحبت در مورد شخصیتی شد که آن ها دوست دارند بیشتر در سریال توسعه یابد، کویل به Nenneke اشاره کرد که یکی از شخصیت‌های مهم کتاب‌ها است و به عنوان عضوی از «خانواده منتخب گرالت» توصیف شده. او گفت:

برای اینکه به کتاب‌ها وفادار باشیم، فکر می‌کنم این فرصت وجود دارد که رابطه Nenneke را کمی بیشتر بررسی کنیم. البته، من خیلی دوست دارم بیشتر با ویچرها کار کنم، اما همه چیز بستگی به این دارد که داستان چقدر به ما این اجازه را می‌دهد. من از طرفداران پر و پا قرص کتاب‌ها و وفادار ماندن به آن‌ها هستم. برای وقوع چنین مواردی که به آن‌ها اشاره کردم، باید مطمئن شویم که داستان بدون این که بیش از حد از مسیر خود منحرف شود، روایت گردد. بدون آن که داستان‌های جانبی آب را گل آلود کنند.

گرالت بخش اعظمی از فصل دوم The Witcher را با سیری که حکم فرزند خوانده او را دارد، می‌گذراند. گرالت همچنین بار دیگر با ینفر روبرو می‌شود که البته ینفر برنامه‌های مخصوص به خود را برای سیری دارد، چرا که می‌خواهد با استفاده از سیری بار دیگر قدرت‌های خود را بازیابد. کویل در مورد چگونگی رابطه گرالت با ینفر در پایان فصل گفت: «اعمال ینفر کاملا افراطی بود، بنابراین به این راحتی نمی‌توان او را بخشید. این کار مستلزم بحث و مشاجره درست و حسابی، کمی جزئیات و پیچیدگی است.»

هنری کویل به تازگی اعلام کرده بود که خواهان ساخته شدن فیلم Red Dead Redemption است و همچنین «دوست دارد» در سریال تلویزیونی Mass Effect که شبکه آمازون قصد ساخت آن را دارد، به عنوان بازیگر انتخاب شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *