فیلم Ghost of Tsushima دیرتر از موعد اکران می شود

فیلم Ghost of Tsushima دیرتر از موعد اکران می شود

چاد استاهلسکی کارگردان فیلم Ghost of Tsushima که بیشتر به دلیل کارگردانی هر سه فیلم John Wick شناخته می‌شود، در مصاحبه‌ای جدید به IGN اعلام کرد که عوامل سازنده قصد دارند بیشتر روی فیلم کار کنند، بنابراین برای ساخت آن به زمان بیشتری نیاز دارند.

استاهلسکی در مصاحبه خود عنوان کرد:

ما واقعا می‌خواهیم این کار را به درستی انجام دهیم. به خوبی می‌دانید که اقتباس از بازی‌های ویدیویی به چه صورتی انجام می‌شود. بنابراین ما وقت خود را صرف آن خواهیم کرد تا فیلم را به درستی تولید کنیم. هم اکنون در حال همکاری با توسعه‌دهندگان بازی هستیم تا مطمئن شویم به بهترین نحو ممکن به آن پایبند خواهیم بود.

 

فیلم Ghost of Tsushima دیرتر از موعد اکران می شود

کارگردان فیلم Ghost of Tsushima در این مصاحبه همچنین اظهار داشت که فیلمنامه آن هنوز در حال توسعه است. او همچنین خاطرنشان کرد که طرفداران Ghost of Tsushima از کار ما بسیار خوشحال خواهند شد و اشاره کرد که تاکنون بارها آن را بازی کرده و به همین دلیل جذب ساخت این پروژه شده است.

در پاسخ به این سوال که آیا «دایسوکه سوجی» صداپیشه انگلیسی «جین ساکای» دوباره این نقش را در فیلم ایفا خواهد کرد، پاسخ داد: «باید منتظر ماند زیرا هنوز تا این مرحله پیش نرفته‌ایم.» با این وجود به نظر می‌رسد حتی بازیگران فیلم برای تیم توسعه آن مشخص نشده است و باید بیشتر منتظر اخبار تکمیل کننده باشیم.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *