َشخصیت پنگوئن فیلم جدید بتمن الگوگرفته از پدرخوانده

َشخصیت پنگوئن فیلم جدید بتمن الگوگرفته از پدرخوانده

The Batman بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم های دی‌سی و برادران وارنر در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. اکنون در جدیدترین شماره از مجله امپایر اطلاعات جدید از فیلم The Batman در اختیار ما قرار گرفته است. پیش از این اعلام شده بود که زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) برای ایفای نقش بهتر شخصیت کت‌وومن، به مطالعه رفتار گربه‌ها و شیرها پرداخته بود. برای مت ریوز شخصیت پردازی بسیار اهمیت دارد و به همین خاطر نسخه او از بروس وین بر اساس کرت کوبین رهبر گروه راک Nirvana ساخته شده است.

ریوز همچنین برای شخصیت پنگوئن با بازی کالین فرل (Colin Farrell) از فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola)، گانگستر مشهور آمریکایی، الهام گرفته است. البته مت ریوز تنها به این شخصیت تاریخی بسنده نکرده و به سراغ تونی سوپرانو (Tony Soprano)، باب هاسکینز (Bob Hoskins) از The Long Good Friday و جان کازال (John Cazale) از پدرخوانده نیز رفته است.

بخشی از جان کازال در نقش فردو در پدرخوانده وجود دارد. او یک مافیای سطح متوسط است و کمی رفتارش نمایشی بود، اما می‌بینید که او جاه طلبی بیشتری دارد ولی دست کم گرفته می‌شود. او آماده است تا حرکت خود را انجام دهد.

َشخصیت پنگوئن فیلم جدید بتمن الگوگرفته از پدرخوانده

 

کالین فرل که قرار است در اسپین‌آف دیگر هم دوباره به نقش ویلن مشهور دی‌سی بازگردد، در ادامه صحبت‌های مت ریوز درباره شخصیت پنگوئن بیان کرد:

مت ریوز از فردو برای من نام برد، زیرا فردو به دلیل بی‌اهمیتی خوش برای حضور در خانواده‌ای پر شده از مردان بسیار قوی، بسیار باهوش، بسیار توانا و بسیار خشن، فلج شده بود. به همین دلیل به آن‌ها خیانت می‌کند، چون ضعیف است، یک جورهایی شکسته و درد دارد. نوعی شکستگی در هسته‌اش وجود دارد که به او میل و جاه طلبی لازم برای قیام در دنیای جنایتکار را می‌دهد. این قیام به کجا می‌رسد، اگر قرار باشد فیلم سومی ساخته شود، دوست دارم آن را کشف کنم.
در مورد فیلم The Batman باید بگوییم که ریدلر (The Riddler) آنتاگونیست اصلی آن بوده و فساد شهر گاتهام تم قالب فیلم است. رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بتمن، پل دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر،‌ جان تورتورو (John Turturro) در نقش کارماین فالکون، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش جیمز گوردون، پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) در نقش جیل کولسون، جیمی لاسون (Jayme Lawson) در نقش بلا رئال و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

فیلم جدید بتمن را در تاریخ ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *