پخش اولین تریلر فیلم Wonder Woman 1984 + ۴ پوستر جدید

دوشنبه 18 آذر , 1398

برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان برزیل اولین تریلر از دنباله فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman ) را پخش کرد. مهر ماه امسال وعده پخش این تریلر در کامیک کان برزیل امسال (CCXP) داده شده بود. حالا کمپانی برادران وارنر در جریان پنلش وعده‌اش را عملی کرده است و در تریلرش همراه با پرنسس دایانا به سال ۱۹۸۴ سفر کرده است. در این تریلر متوجه می‌شویم که استیو ترور زنده است اگرچه نمی‌فهمیم او چطور از اتفاقات سختی که پشت سر گذاشته جان سالم به در برده است. شخصیت‌های منفی فیلم هم مکس لرد و چیتا هستند.

در رویداد CCXP و پنل برادران وارنر بعد از اینکه تصاویری از صحنه های اکشن و حوادث فیلم نمایش داده شد از لباس زن شگفت انگیز که به رنگ طلایی بود هم رونمایی شد. قبل از این فقط نماهایی از این لباس در اولین پوستر فیلم دیده شد. به جز تریلر ۴ پوستر جدید هم برای Wonder Woman 1984 منتشر شده که روی شخصیت‌های فیلم مانور می‌دهد و شما می‌توانید آن‌ها را ببینید:

در فیلم Wonder Woman 1984 گل گدوت قرار است نقش پرنسس دایانا (زن شگفت انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا، پدرو پاسکال در نقش مکس لرد، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا و رابین رایت در نقش ژنرال آنتیوپ ظاهر شوند. دیگر بازیگران فیلم هم راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما و ناتاشا روتول هستند.

دنباله فیلم زن شگفت انگیز را مثل قسمت اول، پتی جنکیز کارگردانی می‌کند. او به جز کارگردانی با جف جانز و دیوید کالام فیلم‌نامه فیلم را هم می‌نویسد. وظیفه نوشتن و ضبط موسیقی متن این دنباله هم بر عهده هانس زیمر است.

دنباله فیلم Wonder Woman قرار است در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ (۵ ژوئن ۲۰۲۰) اکران شود.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *