تام هالند اولین تصویر از پشت صحنه spider man 3 را منتشر کرد

شنبه 17 آبان , 1399

به تازگی اولین تصاویر رسمی از پشت صحنه فیلم spider man 3 منتشر شده است. در تصویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم spider man 3 شاهد حضور تام هالند در لباس مرد عنکبوتی هستیم.

اسپایدرمن چزو شخصیت‌های محبوب و معروف مارول است که طرفداران بسیاری دارد. ما شاهد فیلم‌های زیادی از این شخصیت بوده‌ایم که هر کدام از آن‌ها جذابیت خاص خود را دارند. مرد عنکبوتی آنقدر جذابیت دارد که اکشن فیگور و حتی کتاب‌های کمیک مختلفی در مورد او نوشته شده است. حال به تازگی از فیلم جدید Spider Man 3 تصویری منتشر شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

فیلم اسپایدرمن ۳ با بازی تام هالند به دلیل ویروس کرونا دچار یک وقفه شد اما از چندی پیش روند تولید آن آغاز شده است. از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید Spider Man 3 در شهر نیویورک آغاز شده است. تام هالند نیز به عنوان بازیگر اصلی این فیلم، پس از پایان کار و روند تولید فیلم Uncharted به پشت صحنه این فیلم در آتلانتا پیوسته است. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده شاهد انتشار تصویری از پشت صحنه این فیلم مورد انتظار مارول هستیم.

تام هالند ستاره فیلم Spider man 3 تصویری از پشت صحنه فیلم جدید مارول منتشر کرده است که در آن لباس مردعنکبوتی را بر تن دارد. علاوه بر آن یک ماسک نیز به صورت دارد که البته این کار نمادین است و نشان از ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و به نوعی نشان داده است که ابرقهرمانی مانند مرد عنکبوتی نیز باید از ماسک استفاده کند تا از شر ویروس در امان باشد. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از تام هالند را مشاهده کنید. همچنین در این تصویر لباس مرد عنکبوتی نیز مشخص است و شبیه به لباس Spider man far from home می‌باشد.

پشت صخنه فیلم spider man 3

فیلم spider man 3 قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران شود. تام هالند، جیمی فاکس در نقش الکترو ، زندیا ، بندیکت کامبریج ، تونی ریوولوری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

منبع: comingsoon

محصولات مرتبط

۱ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *