پیش بینی انتشار اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی ۳

دوشنبه 7 تیر , 1400

طبق شایعات منتشر شده، اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home ممکن است همزمان با اکران فیلم Black Widow در سالن‌های سینما پخش شود.

پیش بینی انتشار اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی 3

طرفداران دنیای سینمایی مارول مدت زمان زیادی است که در انتظار انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home هستند تا سرانجام متوجه شوند شایعات این فیلم تا چه اندازه درست بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است اولین تریلر قسمت سوم فیلم Spider-Man به‌زودی منتشر شود. طبق خبری که That Hashtag Show منتشر کرده، اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home ظاهرا قرار است همزمان با اکران فیلم Black Widow در سالن‌های سینما نمایش داده شود.

باتوجه‌به پیش‌بینی‌های اولیه، به‌نظر می‌رسد که فیلم Black Widow قرار است اکران بزرگی را تجربه کند و احتمال نمایش اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home پیش از نمایش فیلم بلک ویدو در سالن‌های سینما می‌تواند گزینه مناسبی برای سونی باشد تا فیلم جدید مرد عنکبوتی را تبلیغ کند. اگر این شایعه درست باشد، اولین تریلر فیلم Spider-Man 3 ممکن است کمی زودتر یا همزمان به شکل آنلاین پخش شود. بااین‌حال، فعلا منبع رسمی این شایعه را تایید یا تکذیب نکرده است و درنهایت تنها زمان می‌تواند درستی آن را تایید کند.

تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. همچنین اخیرا شایعه‌ای منتشر شده که می‌گوید گروه Sinister Six در قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی حضور دارند و گرین گابلین با بازی ویلم دفو رهبر آن‌ها است. همچنین شخصیت سندمن، لیزارد و رینو هم ممکن است بخشی از این گروه شرور باشند. البته هنوز درستی یا نادرستی این شایعه مشخص نشده است.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر برنامه‌ریزی شده است. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

منبع: comicbookmovie

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *