کارگردان بازی مورتال کامبت به دنبال ساخت بازی از دنیای مارول

چهارشنبه 15 اردیبهشت , 1400

مدتی است که شایعات خبر از احتمال ساخت یک بازی فایتینگ با محوریت شخصیت‌های مارول توسط استودیوهای بازی‌سازی NetherRealm می‌دهند.

کارگردان بازی مورتال کامبت به دنبال ساخت بازی از دنیای مارول

سازندگان مجموعه بازی Mortal Kombat و سری بازی Injustice در سال ۲۰۱۹ بازی مورتال کامبت ۱۱ را عرضه کردند و هنوز مشخص نیست که بازی فایتینگ بعدی آن‌ها چه زمانی از راه می‌رسد. شایعات خبر از این می‌دادند که استودیوهای بازی‌سازی NetherRealm حالا قصد ساخت براساس کمیک‌های مارول را دارند. شاید در نگاه اول ساخته شدن بازی مارول توسط استودیو متعلق به برادران وارنر عجیب به نظر برسد. ولی واقعیت آن است که دیزنی تیم‌های داخلی بازی‌سازی بزرگ ندارد و انواع‌واقسام پروژه‌ها را برون‌سپاری می‌کند. در نتیجه اصلا عجیب نیست که باتوجه‌به محوبیت بازی Injustice، دیزنی هم مایل به دریافت محصولی مشابه از استودیو NetherRealm برای شخصیت‌های مارول باشد.

حالا اد بون، کارگردان اصلی بازی‌های ندررلم با یک توئیت آتش شایعات را شعله‌ور کرد. به مناسبت اعلام شدن تاریخ اکران و لوگو رسمی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 مارول، اد بون توییت جیمز گان یعنی کارگردان اثر مورد بحث را نقل قول کرد و نوشت: «واو. جیمز گان توانست هم روی فیلم‌های دی‌سی و هم فیلم‌های مارول کار کند. تحسین‌برانگیز است».

جیمز گان علاوه‌بر ساخت فیلم برای مارول، با فیلم The Suicide Squad برای دی سی هم فیلم می‌سازد. آیا منظور اد بون از این حرف‌ها و ایموجی جالب پایانی آن است که او هم پس از چند سال کار روی بازی‌های دی سی، حالا دارد روی یک بازی مارول کار می‌کند؟ البته که فعلا هیچ اطلاعاتی تایید نشده است و کل بحث‌های مرتبط با بازی فایتینگ ندررلم برای مارول به گمانه‌زنی و داغ‌تر شدن بازار شایعات خلاصه می‌شود.

منبع: playstationlifestyle

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *