کارگردان سریال System Shock نویسنده مورتال کامبت است

کارگردان سریال System Shock نویسنده مورتال کامبت است

اواخر سال ۲۰۲۱ بود که سرویس استریم بینج اعلام کرد قرار است یک سریال اقتباسی لایو اکشن از سری بازی‌های ویدیویی System Shock بسازد. اکنون با گذشت چند ماه، این سرویس اعلام کرده گرگ روسو، نویسنده فیلم مورتال کامبت قرار است کارگردانی سریال را برعهده داشته باشد و همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی همکاری می‌کند.

همانطور که ذکر شد، روسو قبلا فیلمنامه Mortal Kombat را برای استودیو نیو لاین سینما نوشته بود که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و برای سرویس HBO Max یک موفقیت بزرگ به ارمغان آورد، چراکه طبق گزارش‌ها این سرویس در هفته افتتاحیه به ۳.۶ میلیون بیننده رسید. علاوه بر ریبوت Mortal Kombat، گرگ نویسندگی عناوین اقتباسی دیگری از بازی‌ها مانند Space Invaders را برای نیو لاین و برادران وارنر و Saints Row را به کارگردانی اف. گری گری برعهده داشته است. روسو درباره این سریال گفت:

افتخار می‌کنم این فرصت را دارم که در کنار تیم فوق‌العاده استودیو بینج و Nightdive کار کنم تا مجموعه با ارزش System Shock را زنده کنیم. من منتظر یک فرصت مناسب برای اولین تجربه در عرصه کارگردانی بودم و بالاخره آن را پیدا کردم.

 

کارگردان سریال System Shock نویسنده مورتال کامبت است

System Shock نام مجموعه بازی‌های اکشن – ماجراجویی و ترسناک اول شخص است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ عرضه شد. بازی اصلی بازیکنان را به یک ماجراجوی در مکانی به نام Citadel Station در سال ۲۰۷۲ می‌فرستد، جایی که یک هکر ناشناس از کما بیدار می‌شود و باید با دشمنانی مانند ربات‌ها، سایبورگ‌ها، جهش‌یافته‌ها و مهم‌تر از همه، یک هوش مصنوعی شیطانی به نام SHODAN که به دنبال کنترل زمین است، مقابله کند.

علاوه بر سریال System Shock، سرویس‌ بینج به همراه کرایتک در حال ساخت سریال لایو اکشن از بازی اکشن/شوتر Hunt: Showdown است. پلتفرم آمریکایی بینج قبلا نیز ساخت سریالی بر اساس بازی Driver (از یوبیسافت) را تایید و اعلام کرده بود در حال همکاری با El Rubius (یوتیوبر اسپانیایی نروژی) برای برنامه جدیدی به نام Rubius Checkpoint است.

لازم به ذکر است که سریال‌های System Shock، Hunt: Showdown و Driver همزمان و به طور اختصاصی در سرویس بینج منتشر خواهند شد، اما هنوز تاریخی برای آن‌ اعلام نشده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *