پس از اسکار بازیگر بعدی جیمز باند معرفی می شود

پس از اسکار بازیگر بعدی جیمز باند معرفی می شود

فیلم No Time To Die آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در نقش جیمز باند بود و حالا طرفداران مامور ۰۰۷ منتظر معرفی بازیگر بعدی این جاسوس محبوب سینما هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر بعدی جیمز باند ممکن است کمی زودتر از انتظار مشخص و معرفی شود. جاستین کرول، اینسایدر شناخته شده سینما و تلویزیون و همچنین خبرنگار ددلاین در توییتر خود گفت شنیده است که احتمال دارد تا بازیگر بعدی جیمز باند در ماه مارس امسال (اسفند یا فروردین) معرفی شود.

او می‌گوید که احتمال دارد تصمیم تهیه‌کنندگان برای انتخاب بازیگر بعدی مامور ۰۰۷ پس از مراسم اسکار ۲۰۲۲ گرفته و اعلام شود. البته کرول می‌گوید که هنوز در این مورد مطمئن نیست و این تنها شنیده‌های او از برخی از منابع نزدیک به این مجموعه است و احتمال دارد که درنهایت این اتفاق رخ ندهد. در هر حال چیزی که مشخص است ممکن است زودتر از انتظار یا کمی دیرتر شاهد انتخاب و معرفی بازیگر بعدی جیمز باند باشیم که فعلا بازار شایعات در مورد آن بسیار داغ شده است.

 

پس از اسکار بازیگر بعدی جیمز باند معرفی می شود

 

باربارا براکلی، تهیه‌کننده مجموعه جیمز باند پیش از این گفته بود که بازیگر بعدی جیمز باند تا قبل از سال ۲۰۲۲ انتخاب و معرفی نخواهد شد. همچنین او گفت که برنامه‌ای برای انتخاب بازیگر زن برای نقش مامور ۰۰۷ ندارد و ترجیح می‌دهد که یک شخصیت زن در این مجموعه معرفی کند تا اینکه جیمز باند را زن کند. البته براکلی گفته است که احتمال دارد اینبار یک بازیگر رنگین پوست برای این نقش انتخاب شود که فعلا این موضوع قطعی نیست و احتمال دارد درنهایت هم این اتفاق رخ ندهد. البته براکلی روی بریتانیایی بودن بازیگر بعدی جیمز باند دوباره تاکید کرده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *