تاخیر در اکران فیلم Downton Abbey 2

تاخیر در اکران فیلم Downton Abbey 2

گفته می‌شود تاریخ اکران فیلم بریتانیایی و درام تاریخی Downton Abbey: A New Era که در واقع دنباله‌ای بر فیلم اول آن (اکران در سال ۲۰۱۹) محسوب می‌شود، تاخیر خورده و باید برای دیدن خاندان کراولی کمی بیشتر صبر کنیم.

این فیلم که ابتدا قرار بود در ۱۸ مارس اکران شود، بیش از ۱ ماه در بریتانیا به تعویق افتاده و اکنون اواخر ماه می در ایالات متحده اکران می‌شود و درست مانند فیلم قبلی قرار است خانواده‌ اشرافی کراولی و خدمتکاران آن‌ها را دنبال کند. وقایع این مجموعه در یک قصر بزرگ در یورک‌شایر رخ می‌دهد و در آن، داستان زندگی یک خانواده اشرافی به نام «خاندان کراولی» بهمراه خدمتکاران‌شان، در دورانِ پس از سلطنت ادوارد هفتم و در خلال سلطنتِ جرج پنجم و پس از آن، روایت می‌شود. در این سریال به وقایع تاریخی ـ اجتماعی مهم در جامعه انگلستان و جهان و تأثیر آن بر زندگی اشراف و مردم عادی اشاراتی وجود دارد.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، اخبار تغییر تاریخ اکران فیلم در بحبوحه نگرانی‌های زیاد ناشی از سویه امیکرون منتشر شده که طبیعتا می‌توانست فروش آن را در باکس آفیس دچار مشکل کند. اولین فیلم با فروش جهانی تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار در مقابل بودجه ۲۰ میلیون دلاری، نشان دهنده علاقه مردم به ایت سریال تلویزیونی بود که موفقیتی بی‌نظیر داشت. آمارها گویای آن هست که هنوز هم علاقه زیادی به خانواده کراولی وجود دارد و طرفداران با اشتیاق منتظر اکران فیلم Downton Abbey: A New Era هستند.

 

تاخیر در اکران فیلم Downton Abbey 2

 

Downton Abbey: A New Era اسرار مدفون گذشته ویولت کرالی (با بازی مگی اسمیت) را پس از اینکه فاش می‌کند ویلایی در جنوب فرانسه از مردی مرموز به ارث برده، برملا می‌کند. هیو بونه‌ویل، الیزابت مک‌گاورن، میشل داکری، لورا کارمایکل، پنلوپه ویلتون، آلن لیچ، جوآن فروگات و برندن کویل از جمله بازیگرانی هستند که در نقش‌های خود به این فیلم باز می‌گردند و هیو دنسی، لارا هادوک، ناتالی بای و دومینیک وست از بازیگران جدید این فیلم هستند.

نویسنده هردو فیلم Downton، جولین فلوز، خالق سریال اصلی است که اخیرا برای سریال تاریخی دیگری به نام The Gilded Age به HBO بازگشته است. دانتون ابی برنده جوایز و افتخارات گوناگونی از جمله جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی کوتاه یا فیلم تلویزیونی و جایزه امی پربیننده‌ترین سریال را برای مجموعه تلویزیونی کوتاه به خود اختصاص داده است.

با توجه به تغییر تاریخ اکران، اکنون فیلم Downton Abbey: A New Era قرار است در تاریخ ۲۹ آوریل ( ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) در بریتانیا و ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) روی پرده سینماها برود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *