گارت دیویس وظیفه کارگردانی فیلم Trone 3 را برعهده گرفت

سه‌شنبه 21 مرداد , 1399

والت دیزنی برای کارگردانی فیلم tron 3 با گارت دیویس کارگردان فیلم Lion به توافق رسیده. ظاهرا قرار است جرد لتو نقش اصلی را در این فیلم داشته باشد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده سرانجام فیلم trone 3 (ترون ۳) صاحب یک کارگردان شده است. گارت دیویس که پیش از این کارگردانی فیلم Lion را به عهده داشته است. فیلمی که نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار از جمه بهترین فیلم سال شده بود. علاوه بر این فیلم، Mary Megdalene نیز به کارگردانی دیویس نیز ساخته شده است.

همچنین جرد لتو که سابقه حضور در این فیلم را دارد، در جدیدترین قسمت فیلم tron نیز نقش اصلی خواهد بود. علاوه بر این جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمانه فیلم tron 3 را بر عهده داشته است.

اولین قسمت از فیلم tron در سال ۱۹۸۲ با بازی جف بریچز تولید شد. در این فیلم جف بریچز برنامه نویس و متخصص بازی‌های ویدیویی بود که به یک باره وارد دنیای یک بازی ویدیویی می‌شود.

در سال ۲۰۱۰ فیلم tron legacy روی پرده‌های سینما رفت که بریچز در این فیلم نیز بازگشت. نقش‌های اصلی این فیلم بر عهده گرت هدلند و الیویا وایلد بود. فیلم tron legacy بسیار موفقیت بود و توانست حدود ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند. این فیلم به کارگردانی جوزف کوشینسکی بود وآنقدر موفق ظاهر شد که قرار بود نسخه سوم این فیلم را کارگردانی کند که در نهایت پروژه متوقف شد.

همچنین مدتی پیش نیز خبری مبنی بر ساخت سریالی از مجموعه ترون برای شبکه دیزنی پلاس منتشر شد که خیلی زود تکذیب شد.

در حال حاضر اطلاعات دیگری از مجموعه tron 3 منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر شود. اما این خبر قطعا خبری خوش حال کننده برای طرفداران فیلم tron  خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

منبع: ذخیرهpolygon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *