از کاستوم ویژه بازی spider man miles Morales رونمایی شد

سه‌شنبه 22 مهر , 1399

به تازگی از کاستوم ویژه و لباس جدید شخصیت spider man در بازی spider man miles Morales رونمایی شده است. اینطور که به نظر می‌رسد این کاستوم و لباس از انیمیشن spider man into the spider verse الهام گرفته است.

مرد عنبکوتی من جمله شخصیت‌های معروف مارول است که طرفداران بسیاری دارد. این شخصیت آنقدر محبوب و معروف است که از آن اکشن فیگور و کتاب‌های کمیک مختلف نیز عرضه شده است.

ظاهرا مایلز مورال قبل از اینکه از کاستوم ویژه‌ی این بازی رونمایی کند قصد دارد از لباس و کاستوم کلاسیک اسپایدرمن رونمایی می‌کند. به نظر می‌رسد لباس کلاسیک پیتر پارکر را شخصیت بازی spider man miles Morales به تن خواهد کرد. همچنین لباس T.R.A.C.K نیز یکی دیگر از کاستوم‌ها و لباس‌های موجود در این بازی برای کسانی است که این بازی را پیش خرید کرده‌اند.

دیدن شخصیت اسپایدرمن در لباس کلاسیک می‌تواند برای طرفداران این شخصیت محبوب بسیار جذاب باشد. در پی انتشار این خبر از طریق پست اینستاگرامی مارول و اینسامنیاک گیمز ، تصاویر جدیدی نیز از این شخصیت منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

کاستوم ویژه بازی spider man miles morales  کاستوم ویژه بازی spider man miles morales

به نظر می‌رسد که در هفته‌های پیش رو، شاهد انتشار تصاویر بیشتر و ویدیوهای بیشتری از این بازی خواهیم بود. همچنین گفته می‌شود این بازی همزمان با عرضه کنسول پلی استیشن ۵ در ۲۲ آبان به بازار عرضه شود.

استودیو اینسامیناک گیمز به تازگی با انتشار تصویری خبر از پایان ساخت بازی اسپایدرمن داد و آن را جشن گرفتند. این بازی با قیمت ۵۰ دلار در دسترس شما قرار می‌گیرد و با یک بار خرید می‌توان آن را بر روی هر دو کنسول اجرا کرد.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *