کالواری هفتم در سریال Watchmen می‌خواهد چه کار کند؟

همانطور که احتمالا می‌دانید طی هفتاد و یکمین دوره جوایز امی (امی ۲۰۱۹) یک تریلر از واچمن منتشر شد که خب نسخه رسمی تریلر نبود! حالا شاهد انتشار نسخه رسمی‌اش هستیم که از شبکه HBO پخش شده است و درش تصاویر جدید مشاهده می‌شود! گویا اتفاقات جدیدی در راه است… اتفاقاتی مثل جنگ گروه کالواری هفتم علیه قهرمانان ماسک پوشیده!

تریلری که در ادامه می‌بینید همین تریلر است و درش می‌بینید که فصل اول سریال Watchmen روی چه وقایعی تمرکز دارد: youtu.be

کالواری هفتم

البته قبل‌تر هم اولین تیزر سریال Watchmen در اردیبهشتی که گذشت را دیدیم. یک تریلر دیگر هم در کامیک کان منتشر شد. اما هیچ کدام چیزی از جنگ گروه کالواری هفتم با نقاب‌پوش‌ها نگفته بودند. گفتنی است شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال دیمون لیندلوف است که قبلا سریال فوق‌العاده The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost را ساخته است و برای‌شان نویسندگی هم کرده است.

بازیگران این سریال هم عبارتند از جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، جین اسمارت، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو و آدلین اسپون.

سریال Watchmen قرار است از روی یکشنبه ۲۸ مهر امسال پخش هفتگی‌اش فصل اولش را روی شبکه HBO شروع کند. این فصل یک اقتباس آزاد و متفاوت از کامیک Watchmen است. کامیکی که آلن مور آن را نوشته است و در ۱۰ قسمت منتشر شده است.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *