کاپیتان مارول نامزد بهترین قهرمان و بهترین مبارزه برای دریافت جوایز MTV

حساب رسمی توییتر MTVAwards اعلام کرده است که هم فیلم کاپیتان مارول و هم بازیگر آن یعنی بری لارسون برای جایزه MTV نامزد شده‌اند. این اکانت طرفدارن فیلم و سریال را دعوت کرده است تا به آدرس vote.mtv.com مراجعه کنند و به قهرمان‌های مورد علاقه خود رای دهند. جایزه سینمایی و تلویزیونی MTV Movie & TV Awards یک مراسم اعطای جوایز سینمایی است که توسط ام‌تی‌وی از سال ۱۹۹۲ هرساله برگزار می‌گردد. در این مراسم افراد مشهور سریال ها و فیلم های محبوب حضور پیدا میکنند و موسیقی نیز اجرا می‌شود. در این مراسم نامزدها را، تولیدکنندگان و مدیران اجرایی MTV انتخاب می‌کنند، اما برندگان به صورت آنلاین و توسط عموم مردم برگزیده می‌شوند.

در گروه “بهترین قهرمان”، کاپیتان مارول در کنار رون استالورث قهرمان فیلم BlacKkKlansmen، آریا استارک قهرمان سریال Game of Thrones، تونی استارک قهرمان فیلم Avengers: Endgame و بیلی بتسون قهرمان فیلمShazam قرار گرفته است!

در گروه “بهترین مبارزه” نیز کارول دنورس (کاپیتان مارول) برای صحنه مبارزه با مین-اروا، و شخصیت‌های آریا استارک، روث بدر گینسبرگ، بکی لینچ، روندا روسی و شارلوت فلیر نامزد شده اند.

کاپیتان آمریکا

چه فیلم هایی با یکدیگر به رقابت میپردازند؟

امسال و در این رقابت فیلم های کمیکی مانند Venom، Aquaman و Shazam در بسیاری از بخش‌ها نامزد شده‌اند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در همین حال، Avengers: Endgame و Spider-Man: Into the Spider-Verse برای عنوان معتبر “بهترین فیلم” رقابت خواهند کرد.

کاپیتان مارول نامزد جایزه mtv

کاپیتان مارول

فیلم کاپیتان مارول به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک ساخته شده است. ستارگانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند شامل بری لارسون در نقش کارول دنورس (کاپیتان مارول) ، ساموئل جکسون در نقش نیک فری، جود لا در نقش یون راگ، کلارک گرگ در نقش فیل کولسون، لی پیس در نقش رونان آکوسر، جیمیون هاونس در نقش کورات، جیم چان در نقش مین اروا، بن مندلسون در نقش تالوس، لاشانا لینچ در نقش ماریا رامبو، آلگینیس پرز سوتو در نقش اتلس، مککینا گریس در نقش جوانی کارول دنورس و آنت بنینگ در نقش هوش عالی هستند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *