شرکت ویلنت کتاب کمیک The Harbinger را معرفی کرد

پنج‌شنبه 17 مهر , 1399

شرکت ولینت اخیرا سری کتاب کمیک The Harbinger را به همراه هنرمندان آن معرفی کرده است.

کتاب کمیک The Harbinger

در جدیدترین اخبار منتشر شده از شرکت ویلنت، به نظر می‌رسد کتاب کمیک هاربرینگر قرار است دوباره بازگردد. سری کتاب کمیک The Harbinger قرار است هنرمندانی نظیر جکسون لنزینگ، کالین کلی و رابی رودریگز را کنار هم برگرداند.

داستان این مجموعه توسط جکسون لنزینگ و کالین کلی نوشته شده است و طراحی تصاویر هم تسوط رابی رودریگز انجام می‌شود. این کتاب کمیک مورد انتظار قرار است پیتر استنچک را به خوانندگان معرفی کند، کسی که قدرتمند‌ترین تله‌پات در سیاره محسوب می‌شود.

او تنها کسی است که می‌تواند قدرت‌ها را درون افراد مانند خود فعال و کنترل کند. پیتر فردی است که از ترسناک‌ترین موجود تبدیل به یکی از قدرتمند‌ترین و بزرگ‌ترین محافظان آن می‌شود. نویسنده این مجموعه بر این باور است که اگر چه پیتر یک شخصیت ابر انسانی دارد اما موضوع و حالت او کاملا انسانی است و به ما یادآوری می‌کند که همواره می‌توانیم به نسخه‌ی بهتر از خودمان تبدیل شویم.

کالین کلی در مورد شخصیت پیتر می‌گوید:

شخصیت پیتر مانند بسیاری از انسان‌ها است. او اشتباهات زیادی کرده‌ است و به بسیاری از افراد ظلم کرده است و قرار نیست این بخش از زندگی پیتر را نادیده بگیریم اما حال او به اشتباهات خود پی برده و  او تبدیل به یک ابرقهرمان شده است، البته بهتر است بگوییم او بیش از یک ابرقهرمان است.

وعده نوشتن کمیک بوک The harbinger سال‌ها است که توسط ولینت داده می‌شود و حال می‌تواند خبر بسیار خوبی برای افراد باشد. پیتر استنچک یک شخصیت واقع بین در سیاست است و به گفته نویسندگان این کتاب، هیچ شخصیتی مانند پیتر به ساختارشکنی و آگاهی اجتماعی نیاز ندارد.  کمیک بوک شرکت ویلنت قرار است شخصیت‌های متنوعی داشته باشد و داستان درام آن پر از صمیمت و آرامش خواهد بود.

قسمت اول کتاب کمیک The Harbinger قرار است در تابستان سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

منبع: comicbook

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *