کریستفور نولان با همکاری یونیورسال فیلم جدید خود را می سازد

چهارشنبه 24 شهریور , 1400

استودیو یونیورسال تهیه و توزیع فیلم بعدی کریستوفر نولان را که درباره پدر بمب اتم، جی. رابرت اوپنهایمر است را بر عهده خواهد داشت.

کریستفور نولان با همکاری یونیورسال فیلم جدید خود را می سازد

به گفته منابع خبری فیلمبرداری این فیلم در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ شروع خواهد شد. به گزارش سایت ددلاین کیلین مورفی، یک از گزینه‌های اصلی برای بازی در این فیلم است. مورفی پیش از این چندین بار با نولان در فیلم‌های “دانکرک”، “سه گانه شوالیه سیاه” و “سرآغاز (تلقین)” همکاری داشته است.

با اعلام این خبر همکاری طولانی و جذاب نولان و برادران وارنر پس از سال‌ها به پایان می‌رسد. طبق گزارش منتشر شده علاوه بر استودیوی یونیورسال، استودیو‌های ام‌جی‌ام و سونی نیز علاقه‌ی خود را برای همکاری با نولان ابراز کرده‌اند.

این نوع از پروژه‌های سینمایی دقیقاً همان چیزی هستند که دونا لانگلی، مدیر یونیورسال در انجام آن‌ها خبره است. یعنی پشتیبانی از فیلمسازان با سیستم بازاریابی و توزیع جهانی استودیو یونیورسال، حمایتی که فیلم “سریع و خشن ۹” را به پرفروش‌ترین فیلم جهانی سال تبدیل کرد.

ساخت فیلم “تنت” تجربه سختی را برای نولان و برداران وارنر رقم زد از آنجا که اکران این فیلم با شروع همه‌گیری ویروس کرونا همزمان شد و حتی با اینکه آمار فروش فیلم در گیشه جهانی خوب بود، کار برای هر دو طرف بسیار سخت شد.

زمانیکه جیسون کیلار، رئیس بخش فیلمسازی وارنرمدیا، بطور یک جانبه و غیر منتظره اعلام کرد که تمامی عناوین سینمایی سال ۲۰۲۱ این استودیو قرار است بطور همزمان در شبکه HBO Max و سینما پخش شوند، کریستوفر نولان بیشتر از تمامی فیلم‌سازان مخالفت خود را با این تصمیم ابراز کرد.

البته نولان تنها مخالف سیاست جدید وارنر مدیا نبود، کارگردان فیلم “تلماسه” دنی ویلنوو نیز اندکی پس از نولان نارضایتی خود را از این تصمیم اعلام کرد، از آنجا که وی این فیلم را در درجه‌ی اول برای نمایش در سینما ساخته بود.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *