حضور آنتونی مکی در سریال Twisted Metal

پنج‌شنبه 25 شهریور , 1400

در حالی که از «آنتونی مکی» به عنوان کاپیتان آمریکا بعدی سینما یاد می‌شود، گزارش جدید ددلاین عنوان می‌کند که او به سریال Twisted Metal پیوسته است.

حضور آنتونی مکی در سریال Twisted Metal

ددلاین به نقل از منابع خود عنوان می‌کند که مکی قرار است در سریال Twisted Metal که توسط سونی و پلی استیشن و بر اساس بازی ویدیویی محبوبی با همین نام ساخته می‌شود، نقش John Doe را ایفا کند. او همچنین یکی از تهیه‌کنندگان این سریال خواهد بود. در ادامه گزارش عنوان شده است که سونی و پلی استیشن امید زیادی به این سریال دارند و به زودی جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

اسد قزلباش مدیر استودیوی پلی استیشن پروداکشنز در این رابطه گفت:

ما از اعلام حضور آنتونی مکی در این سریال خوشحال هستیم. توانایی او در ترکیب کمدی، اکشن و درام برای دنیای پیچیده‌ای که ما برای سریال Twisted Metal ایجاد می‌کنیم بسیار مناسب است.
سریال Twisted Metal یک عنوان کمدی اکشن است که ساخت آن توسط «رت ریس» و «پال ورنیک» نویسندگان Deadpool انجام خواهد شد. همچنین در گزارش ددلاین گفته شده که داستان سریال درباره فردی است که فرصتی برای زندگی بهتر پیدا می‌کند، اما باید در دنیای آخرالزمانی سریال یک بسته مرموز را با موفقیت به مقصد خود برساند. او در ماجراجویی‌های خود با شخصیت‌های غارتگری از جمله یک دلقک دیوانه که یک کامیون بستنی فروشی را هدایت می‌کند (Sweet Tooth) مواجه می‌شود. از شخصیت مکی به عنوان یک شیرفروش یاده شده است که به سرعت رانندگی می‌کند.

گلن آدیلمن ، معاون اجرایی توسعه کمدی تلویزیون سونی پیکچرز نیز عنوان می‌کند:

ما برای چندین سال از طرفداران کارهای خارق‌العاده آنتونی بوده‌ایم و می‌دانستیم او تنها بازیگری است که می‌تواند نقش شخصیتی به پیچیدگی و بامزه‌ای جان دو را ایفا کند. خوشبختانه او با درخواست ما موافقت کرده است.

مایکل جاناتان اسمیت نویسنده سریال Cobra Kai نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت. از جمله تهیه‌کنندگان دیگر سریال می‌توان به ویل آرنت و هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن اشاره کرد. آنتونی مکی اخیرا در سریال The Falcon and the Winter Soldier نقش سم ویلسون/کاپیتان آمریکا را ایفا کرده بود و در برخی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول از جمله Captain America: The Winter Soldier و Captain America: Civil War نیز حضور داشته است. او همچنین در فیلم مورد انتظار Captain America 4 نیز حضور خواهد داشت.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *