پیوستن بازیگر جسیکا جونز به سریال Love and Death

پنج‌شنبه 25 شهریور , 1400

تیم بازیگران سریال Love and Death درحال تکمیل شدن است و اخیرا کریستن ریتر به جمع بازیگران دیگر آن یعنی الیزابت اولسن، جسی پلمونس، پاتریک فوگیت و لی‌لی ریب اضافه شده است.

پیوستن بازیگر جسیکا جونز به سریال Love and Death

این مینی سریال جنایی که قرار است از سرویس HBO Max پخش شود، یک داستان واقعی از کتاب Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs، نوشته جو باب بریگز و جیم اتکینسون را روایت می‌کند. در این سریال، شاهد داستان زندگی کندی مانتگامری (الیزابت اولسن) شخصیتی مذهبی در شهر وایلی تگزاس هستیم که ناگهان رفتارش‌هایش تغییر می‌کند و دوست و همسایه‌اش، یعنی بتی گور (لی‌لی ریب) را با تبر مانند فیلم‌های ترسناک به قتل می‌رساند.

مدتی پس از دستگیری کندی، رابطه بین او و الن (همسر بتی) آشکار شده و محاکمه‌ای برای او ترتیب داده می‌شود که شهر کوچک وایلی را زیر و رو می‌کند. جالب است بدانید علاوه بر HBO، سرویس استریم هولو هم تصمیم به ساخت یک مجموعه درام جنایی به نام Candy دارد که در آن الیزابت ماس (بازیگر سریال The Handmaid’s Tale) قرار است نقش شخصیت کندی مانتگامری را بازی کند.

هنوز مشخص نیست که این دو سریال دقیقا چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، اما طرفداران این ژانر قطعا با اشتیاق زیادی منتظر پخش آن‌ها هستند. دیوید ای کلی که پیش از این در سریال‌هایی مانند The Undoing و Big Little Lies همکاری داشته، قرار است نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال Love and Death را برعهده داشته باشد. ریتر نیز بیشتر از همه به‌‌خاطر ایفای نقش جسیکا جونز شهرت دارد و هواداران مارول و حتی خودش چشم‌انتظار پیوستن این شخصیت به دنیای سینمایی مارول هستند. در صورت رخ دادن این اتفاق، کریستن ریتر هم‌بازی اولسن (بازیگر شخصیت واندا) در مارول خواهد شد.

علاوه بر کریستن ریتر، پاتریک فوگیت، الیزابت اولسن و لی‌لی ریب بازیگران دیگری مانند الیزابت مارول، کر گیلکریست، تام پلفری در این سریال حضور دارند.

منبع: collider

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *