کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید همبازی شدند

دوشنبه 8 شهریور , 1400

اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز قرار است در فیلم جدید اپل با نام Ghosted به کارگردانی دکستر فلچر به ایفای نقش بپردازند.

کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید همبازی شدند

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون دوباره قرار است در یک فیلم دیگر هم‌بازی شوند. ایوانز و جوهانسون که پیش از این به ترتیب نقش کاپیتان آمریکا و بلک ویدو را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشتند، حالا قرار است در یک فیلم ماجراجویی به‌نام Ghosted هم‌بازی شوند. دکستر فلچر، کارگردان فیلم Rocketman وظیفه کارگردانی این فیلم ماجراجویی را بر عهده خواهد داشت و فیلمنامه این پروژه توسط رت ریس و پال ورنیک،‌ نویسندگان فیلم Deadpool و فیلم Zombieland نوشته خواهد شد.

ایوانز همچنین به‌همراه دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت اسکای‌دنس که پیش از این سابقه ساخت فیلم The Tomorrow War را برای آمازون داشتن، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Ghosted حضور دارند. ریس و ورنیک نیز دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست، اما این فیلم به‌عنوان یک پروژه اکشن، ماجراجویی و عاشقانه معرفی شده که کانسپتی مشابه فیلم Romancing the Stone محصول سال ۱۹۸۴ با بازی مایکل داگلاس و کاتلین ترنر دارد.

اپل به‌تازگی با پرداخت مبلغی نامشخص که گفته می‌شود مبلغ هنگفتی است، حق تولید و پخش را خریداری کرده است. این فیلم بخشی از برنامه اپل برای دریافت حق تولید و پخش فیلم از تولیدکنندگان با استعداد و شناخته شده است که از جمله آن می‌توان به فیلم Emancipation با بازی ویل اسمیت و فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو اشاره کرد.

ایوانز پیش از این سابقه همکاری با اپل در سریال Defending Jacob داشته است و اخیرا در فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ و به کارگردانی برادران روسو برای شبکه نتفلیکس بازی کرده است. جوهانسون هم که اخیرا درگیر شکایتش از دیزنی برای پخش آنلاین فیلم Black Widow است، هم‌اکنون در حال بازی در فیلم جدید وس اندرسون است. در حال حاضر زمان شروع تولید فیلم Ghosted و پخش آن از شبکه اپل تی‌وی پلاس مشخص نیست.

منبع: THR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *