کوین کانری صدا پیشه بتمن به دنبال یک بازی دیگر از سری Arkham است.

arkham

کوین کانری، صداپیشه بتمن، با ریتوییت کردن توییت استودیو راک ‌استدی در حساب کاربری توییتر خود، خواهان ساخت سری جدید Batman Arkham شده است.

بیش از چهار سال از روانه بازار شدن بازی Batman: Arkham Knight می گذرد. بازی ای که توانست نظرات مثبتی از سوی هواداران و منتقدان کسب کند. از سوی دیگر چهار سال از آخرین بازی ارائه شده توسط استودی راک استدی (Rocksteady Studios)، می گذرد ولی گویی در سکوت خبری آنها مشغول ساخت بازی جدید خود هستند. این استودیو در سال های اخیر حتی از حضور در رویدادهای مختلف خودداری کرده است. در حالی که هواداران مشتاقانه منتظر اسم و چگونگی بازی جدید راک استدی هستند.

در جدیدترین اخبار بازی، راک استدی در حساب توییتری خود به مناسبت سالگرد ارائه بازی Batman: Arkham Knight توییت جدیدی منتشر کرد که کوین کانری که صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت. با باز نشر این توییت سوال کرده که چرا ادامه سری این بازی ساخته نشده است. در واقع او اعلام کرده خواهان ساخته شدن سری جدید این بازی است.

نظرات زیر این توئیت جلب توجه می کند جایی که تعداد زیادی از دوستداران مثل کوین خواهان ساخت ادامه بازی شده اند و عده ای دیگر ادامه ندادن بازی Batman: Arkham  را دست انداخته شدن خود توسط راک استدی می دانند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید بازی جدید این استودیو یک بازی کاملاً جدید است یا قصد ساخت سری جدید بازی Batman: Arkham Knight را دارند. نظر شما کاربران چیست؟

منبع: www.dualshockers.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *