کیت هرینگتون و جما چان در تصاویر جدید فیلم The Eternals دیده شدند

سه‌شنبه 24 دی , 1398

فیلم‌برداری و ساخت فیلم The Eternals از تابستان امسال شروع شده و طبیعتا هرازگاهی باید عکس‌هایی از صحنه‌های آن منتشر شود یا لو برود! حالا یک سری تصاویر جدید از پشت صحنه این فیلم آمده که درش می‌توان کیت هرینگتون و جما چان را دید. کیت هرینگتون در این فیلم جذاب قرار است نقش دین وایتمن ملقب به بلک نایت (Black Knight) را بازی کند. جما چان هم قرار است در نقش سرسی ظاهر شود و طبق این تصاویری که منتشر شده این دو نفر در زمان حال حضور دارند. پس بخشی از داستان فیلم در زمان حال خواهد بود. این تصاویر را می‌توانید در ادامه ببینید:

The Eternals

حالا سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که شصخیت بلک نایت یکی از نوادگان شخصیت اصلی است؟ آیا سرسی در زمان گذشته با شخصیت اصلی ملاقاتی داشته؟ آیا ریشه این شخصیت در دنیای مارول تغییر خواهد کرد؟ این‌ها مسائلی هستند که با حضور این دو شخصیت در زمان حال خود به خود مطرح می‌شوند. به جز این تصاویر اخیرا یک فیلم هم از پشت صحنه فیلم The Eternals پخش شد. در این فیلم می‌شد سرسی را در حال پرواز کردن دید. مشخص نیست افرادی که در اطراف او می‌بینیم بیهوش شده‌اند یا نه… به هر حال این فیلم را هم می‌توانید از یوتیوب ببینید.

به جز تصاویری که در بالا دیدید یک سری تصاویر دیگر هم از پشت صحنه فیلم The Eternals وجود دارد. این تصاویر فیلمبرداری The Eternals را در موزه تاریخ طبیعت دانشگاه آکسفورد نشان می‌دهد و درش می‌توان شخصیت تینا با هنرنمایی آنجلینا جولی را دید. اینجا این تصویر را می‌توانید ببینید:

فیلم The Eternals قرار است در ۱۶ آبان ۱۳۹۹ (۶ نوامبر ۲۰۲۰) اکران شود و کارگردانش کلوئی ژائو است. کلوئی ژائو کسی است که عملکردش برای کارگردانی فیلم The Rider (سوارکار) تحسین شده است. بازیگرانی که در این فیلم اکشن و تخیلی دنیای مارول به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون. نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ به نظرتان سرسی و بلک نایت در زمان حال چه کار می‌کنند؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *