گالاکتوس و آنتی تز، شخصیت های جنجالی چهار شگفت انگیز

سه‌شنبه 6 خرداد , 1399

مارول شخصیت جدید چهار شگفت انگیز را در رابطه با گالاکتوس معرفی می کند. یکی از سؤالهای اساسی که با ما در دنیای داستانی همراه است این است که “اگر این وجود دارد، دیگر چه چیزی ممکن است وجود دارد؟” ما وجد گرین گابلین را قبول می کنیم زیرا وجود Spider-Man را می پذیریم. جوکر پسوند بتمن است. اگر گرین لنترن وجود دارد، مطمئناً رنگهای دیگری نیز موجود هستند. دکتر منهتن ممکن است تنها فرد فوق العاده دنیایش باشد، اما از علم او می توان استفاده و سوء استفاده کرد.

اکنون مارک وید و نیل آدامز در مورد گالاکتوس همان سؤال را مطرح می کنند. اگر گالاکتوس وجود داشته باشد، آنتی تز نیز باید باشد. اگرچه جزئیات کمیاب هستند، به نظر می رسد نوعی ضد گالاکتوس وجود دارد و ما شاهد خواهیم بود که داستان او در Fantastic Four: Antitesis # 1 ظاهر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر درباره ی فیلم جدید چهار شگفت انگیز

مارک واید در طول سال ها کمیک طنز نوشته است و حشور او در سری فیلم های Fantastic Four با مایک وییرینگو فقید بزرگ در نظر گرفته شده است که بنیان گذار خانواده Marvel Comics است. جالب تر از همه این است که نه تنها این اولین همکاری با نیل آدامز است، بلکه اولین داستان کامل چهار شگفت انگیز است که توسط تیم ترسیم شده است. و با توجه به شهرت اخیر، آدامز ما را با بتمن همراه کرد. سبک عجیب او در همکاری با واید می توان نتیجه ی مثبتی داشته باشد.

در حالی که این اولین بار است که شاهد حضور آنتی تز خواهیم بود، موارد دیگری از موجوداتی وجود دارند که به عنوان دشمن  با گالاکتوس وجود داشته اند. در اوایل سال ۲۰۰۰، هنگامی که گالاکتوس در واقع شکست خود، به نظر می رسید موجودی به نام Abraxas باعث ایجاد ویرانی در مقیاس جهانی می شود. از نظر فنی، او را به عنوان ضدیت ابدیت توصیف می کردند، اما احیای گالاکتوس باعث شد او از بین برود.

گالاکتوس

در طول وقایع Annihilus، آنها موجودات کیهانی Tenebrous و Aegis را به عنوان همتایان گالاکتوس معرفی کردند که در جهان جوان دور شده اند. داستان این دو شخصیت عمدتاً برای توضیح اینکه چگونه Annihilus اسیر گالاکتوس شده بود، روایت شده است. “دو شخصیت که گالاکتوس آن ها را شکست داده بود دوباره قدرت گرفتند.

در زمان های اخیر ، هنگامی که گالاکتوس به عنوان Lifebringer دوباره به دنیا آمد، آنتی تز نیز با او ایجاد شد. او به جای این که دنیا را برای جذب انرژی ببلعد، از سیاره ای به سیاره دیگر می رود و انرژی خودش را آزاد می کرد تا جهان ها را قابل سکونت کند. به طور تصادفی، این ایده ای است که برای اولین بار پس از ادغام Galactus و Silver Surfer در یکی از موجودات Spider-Girl MC2 معرفی شد. گالاکتوس که قبلاً مردی فانی بود، موجودی کیهانی است که در ابتدا برای حفظ نیروی حیات خود سیارات را از بین می برد و نقش مهمی در حفظ استمرار اولیه مارول دارد. Galactus توسط استن لی و جک کربی ساخته شد و اولین بار در کتاب طنز Fantastic Four # 48 منتشر شد که در مارس ۱۹۶۶ انتشار یافت.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *