حقایقی درباره ی کاب وانس در جنگ ستارگان

دوشنبه 5 خرداد , 1399

شخصیت شایعه شده تیموتی اولیفانت در فیلم The Mandalorian فصل ۲ می تواند یک اتفاق غیرمنتظره برای سریال های اکشن جنگ های ستارگان باشد. کاب وانس کیست؟ تیموتی اولیفانت به فصل ۲ The Mandalorian پیوسته است و گزارش ها حاکی از این است که وی شخصیتی بسیار جزئی را در جهان جنگ ستارگان بازی می کند که هیچ کس فکر نمی کرد آنرا در یک لایواکشن مشاهده کند. شخصیت مورد نظر کاب وانس است، شخصیتی اسرارآمیز که برای اولین بار در سریال رمانهایی که بعد از بازگشت جدی اتفاق می افتد، معرفی شد. کاب در هر سه کتاب به صورت لحظه ای ظاهر می شود، و ماجراهای او به عنوان کلانتر یک شهرک تاتوئین به نام فریتاون شرح داده می شود.

اطلاعات بیشتر درباره ی Cobb Vanth

قسمت اعظم نقش و داستان شخصیت کاب همچنان ناشناخته است، تا حدودی به این دلیل که نویسنده چاک وندیگ داستان را از نظر شخصیت های دیگر روایت می کند. در ادامه، ما از دیدگاه آدوین چارو، اف وردری که برای سندیکای جنایت Red Key Raiders کار می کند، با کاب وانس آشنا می شویم. وی هنگام دستیابی به سینه زره های قدیمی ماندالوریایی از کارگران جوا، با کاب آشنا می شود. این داستان نشان می دهد که در واقع زره های قدیمی متعلق به بابا فت است که پس از مرگش در بازگشت جدی در بیابان یافت شد و این یک کشفی ارزشمند برای چارو است.

در حالی که کاب وانمود می کند که در برخورد با جواها به چارو کمک خواهد کرد، اهداف واقعی او به سرعت مشخص می شود: او زره ماندالوریایی را برای خودش می خواهد. او به چارو در یک دوئل شلیک می کند اما به این مجرم اجازه می دهد زندگی کند تا بتواند عقب نشینی کند و به رهبران ریکی رایدر بگوید که یک کلانتر جدید در شهر وجود دارد.

کارکتر کاب وانس

با کمال تعجب، گزارش های بازیگران اولیفانت بیان می کند که این بازیگر در فصل Mandalorian زره بابا فت را خواهد پوشید. این نکته جالب همچنین نشان می دهد که چهره مرموز در پایان فصل ۱ قسمت “The Gunslinger” در واقع کب بوده است نه خود Boba Fett. این می تواند باعث شود کاب، کلانتر تاتوئین، مسئول مرگ فنک شند باشد که در نهایت او را در فصل دوم به سمت ماندو سوق می دهد. چگونگی منتصب شدن کاب وانس به سمت کلانتری مشخص نیست (شاید او خود را به عنوان کلانتراعلام کرده است)، اما بعداً جزئیات دیگری از گذشته او مشخص می شود. کاب زمانی برده بود و قبل از وقایع افترمس، خود را در فراری داده است، اما هنوز ستاره ای به شکل ستاره ای که برده ها روی بدن خود دارند، روی پشت او وجود دارد.

از آنجایی که داستان این سریال پنج سال پس از وقایع بازگشت جدی را نمایش می دهد، حداقل چهار سال از نبرد وی با Red Key Raiders می گذرد. فریتاون چیست و چگونه مسیرهای زندگی ماندو و کاب به هم رسیده است؟ به احتمال زیاد وقتی ماندو دوباره به تاتوئین سفر می کند این دو نفر همدیگر را می بینند.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *