انتخاب کارگردان برای اسپین-آف جدید اسپایدرمن توسط شرکت سونی

یکشنبه 4 خرداد , 1399

بنا به گزارش سونی کاگردان قدیمی سینما، اس.جی کلارکسون را استخدام کرده است. کلارکسون برای ساخت اسپین-آف جدید اسپایدرمن انتخاب شده است. کاملا مشخص است که شرکت سونی بعد از استقبال زیاد طرفداران، قصد دارد قسمت جدیدی از Spider-man را تولید کند و برای اینکار کارگردان اثر را نیز انتخاب کرده است.

طبق گزارش ها، این استودیو کلارکسون، کارگردان کهنه کار برنامه های تلویزیونی معروفی مانند  Jessica Jones و The Defenders (مارول) قرار دادی را امضا کرده است تا توسعه و کارگردانی اثر به طور کامل برعهده بگیرد. در حالی که هنوز ویژگی های خاصی در مورد این پروژه ارائه نشده است، انتظار می رود اسپین-آف جدید اسپایدرمن سونی اولین فیلم این شرکت با محوریت یک قهرمان زن باشد. علاوه بر این، این ادعا وجود دارد که  نویسنده های این اثر جدید نیز به زودی انتخاب می شوند.

اطلاعات بیشتر درباره ی اسپین-آف جدید اسپایدرمن

شخصیت قهرمانی زن مشابه اسپایدر من مادام وب نام دارد که اولین بار در یکی از کمیک ها، که در نوامبر ۱۹۸۰ به نمایش درآمد. این شخصیت کاساندرا وب نام داشته و نابینا و مبتلا به بیماری عصبی-عضلانی است، و به احتمال زیاد طرفداران این شخصیت را از روی امضای ویژه ای که دارد خواهند شناخت. تبدیل این شخصیت به یک ابرقهرمان با ایجاد شدن جهشی در بدن وی شروع شد. این جنبه ممکن است برای ساخت این فیلم چالش های روایت کننده ای ایجاد کند، زیرا جهش یافته ها در ارتباط با سری داستان های مردان ایکس هستند که شرکت سونی اجازه ی ساخت فیلمی مرتبط با آن ها را ندارد. با این وجود، مادام وب طی سالها متحد قدرتمندی برای مرد عنکبوتی بوده است و در برابر مشکلات به او راهنمایی و کمک ارائه کرده است.

جالب اینجاست که مادام وب در خارج از صفحات کتاب های کمیک نیز به تصویر کشیده شده است، و بینندگان سری انیمیشن کلاسیک Spider-Man 1990s به احتمال زیاد این شخصیت را از نقش یکپارچه وی در فینال این سریال به یاد می آورند. با این حال، در داستان  The Amazing Spider-Man می بینیم که کاساندرا در حال مرگ است و قدرت خود را به دومین اسپایدر-وومن منتقل می کند. صرف نظر از این خط داستانی، وجود کارگردانی مانند کلارکسون می تواند نوید فیلمی با کیفیت را بدهد.

اسپایدر من

شخصیت اصلی مادام وب کهنسال است اما نکته ی جالب این است که به نظر می رسد شرکت سونی گزینه های مانند ایمی آدامز را برای ایفای نقش در اسپین-آف جدید اسپایدرمن در نظر گرفته است که با سن شخصیت اصلی همخوانی ندارند، این موضوع همراه با اشکالاتی که برای توصیف داستان جهش یافتن مادام وب برقرار است، این کمانه زنی را ایجاد کرده است که شاید سونی قصد دارد داستان دیگری را روایت کند. البته، ما هنوز زمان شروع ساخت و حتی اکران این فیلم شرکت سونی را نمی دانیم. با توجه به بروز پاندمی اکران فیلم های دیگر این شرکت مانند ونوم-۲ نیز کنسل شده است و زمان دقیق شروع به کار دوباره ی این شرکت معلوم نیست.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *