یکی از بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy 3 مشخص شد

یکی از بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy 3 مشخص شد

فیلم Guardians of the Galaxy 3 (نگهبانان کهکشان ۳) در مراحل اولیه تولید به سر می‌برد و تا اکران آن زمان قابل توجهی باقی مانده، اما اکنون اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده و می‌دانیم چه کسی نقش یکی از قدرتمندترین کاراکترهای دنیای کمیک مارول یعنی آدام وارلاک را ایفا خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» با رسیدن آدام وارلاک تمام شد. و حالا به گزارش ددلاین، استودیو مارول و جیمز گان آماده گسترش حضور آدام در دنیای سینمایی مارول هستند که نقش آن قرار است توسط ویل پولتر ایفا شود.

 

یکی از بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy 3 مشخص شد

 

پولتر پیش از این در آثار مختلفی نظیر The Maze Runner، We’re the Millers، Detroit، سرگذشت نارنیا و بسیاری دیگر حضور داشته است. از سوی دیگر آدام وارلاک از جمله قدرتمندترین موجودات حاضر در دنیای کمیک مارول محسوب می‌شود که همه او را به عنوان «موجود کامل» می‌شناسند.

بد نیست بدانید آدام اولین قهرمانی است که در دنیای کمیک موفق شد تانوس را شکست دهد و از بین ببرد. وی – مثل ویژن – میزبان یکی از سنگ‌های ابدیت است: سنگ روح (Soul). گفته می‌شود فیلمبرداری Guardians of the Galaxy 3 اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. تاریخ اکران این فیلم ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اعلام شده و شما حین این انتظار طولانی می‌توانید سراغ بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy بروید که در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان ماه) برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم، سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

منبع: گیم اسپات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *