یک بازی موبایل کاملا جدید از دنیای مارول در نمایشگاه PAX East 2020

یکشنبه 11 اسفند , 1398

در آخرین اخبار دنیای مارول بازی های مارولی جولان می‌دهند. اینطور که پیداست شرکت نتماربل گیمز (Netmarble Games) که یک شرکت کره‌ای است و قبلا هم در سال ۲۰۱۵ بازی Marvel: Future Fight را ساخته است حالا می‌خواهد در نمایشگاه PAX East 2020 از یک بازی موبایلی جدید رونمایی کند. بازی‌ای که با همکاری مارول ساخته شده است.

این شرکت درباره بازی جدیدش گفته:

 در این پنج سال بیش از ۱۲۰ میلیون بازیکن از سرتاسر جهان در بازی Marvel: Future Fight جنگیدند تا از شروع خطر جلوگیری کنند. حالا برای بار دیگر دو شرکت مارول و نترامبل با هم متحد شده‌اند تا یک بازی کاملاً جدید بسازند. شما هم به بازیسازهای مارول گیمز و نترامبل محلق شوید تا گفتگوی آن‌ها را پیرامون این بازی جدید ببینید.

بازی موبایل دنیای مارول

بازی جدید مارول در پنل Marvel Mystery Panel

اسم پنلی که این بازی قرار است درش رونمایی شود Marvel Mystery Panel است و تاریخ برگزاری‌اش همین امروز (۱۱ اسفند) است. پنل رایان پنگوس که معاون و تهیه‌کننده شرکت Marvel New Media است مجری این پنل است و اعضای دنیای مارول و شرکت نتماربل گیمز مثل بیل رزمن (معاون و مدیر خلاق مارول گیمز)، دنی کو (کارگردان و مدیر تولید در مارول گیمز)، مارک سامراک (نویسنده مارول کامیکس) و سایمون سیم (رئیس شعبه امریکایی نترامبل) هم درش حضور دارند.

به احتمال زیاد این بازی دنباله بازی Marvel: Future Fight خواهد بود. Marvel: Future Fight در سال ۲۰۱۵ برای اندروید و iOS عرضه شد و درش بازیکن‌ها می‌توانستند یک تیم سه نفره از ابرقهرمانان دنیای مارول بسازند و با این تیم ماجراجویی کنند. البته بازیکن‌ها فقط می‌توانستند یکی از شخصیت های مارول را کنترل کنند. در بازی می‌شد شخصیت‌ها را ارتقا داد یا حالات مختلفی در بخش چند نفره ایجاد کرد. همچنین امکان بازی کردن به شکل Co-Op هم وجود داشت. تا سال ۲۰۱۸ هفتاد میلیون کاربر جذب این بازی شدند. آماری که برای یک بازی موبایلی خیره‌کننده است.

نمایشگاه PAX East 2020

این نمایشگاه از ۸ اسفند (۲۷ فوریه) در شهر بوستون شروع شد و امروز هم به پایان می‌رسد. در این نمایشگاه شرکت سونی شرکت نکرد و شرکت سونی خودش اعلام کرد که به خاطر سلامت کارکنانش در مقابل ویروس کرونا از شرکت در این نمایشگاه صرف‌نظر کرده است. بعد از سونی شرکت‌های کپکام و اسکوئر انیکس هم از حضور در نمایشگاه انصراف دادند. اما با وجود این انصراف‌ها رویدادهای جالبی هم در این نمایشگاه رخ داد. یکی از این رویدادها رونمایی بازی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز به نام Project GG بود. رویداد بعدی نمایش گیم پلی بازی Baldur’s Gate 3 بود. بازی‌ای یکی از مهم‌ترین بازی‌های این نمایشگاه بود و یک تریلر سینمایی هم از آن پخش شد.

شما درباره این بازی‌ها چه نظری دارید؟ آیا بازی های موبایلی دنیای مارول برای شما هم جذاب هستند؟ کدام‌شان را بازی می‌کنید؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *