آیا بازگشت رابرت داونی به جمع قهرمانان مارول امکان پذیر است؟

چهارشنبه 12 شهریور , 1399

گفته می شود رابرت داونی جونیور پس از فلاپس دولیتل  قیمت درخواست خود را برای بازگشت به ( ام سی یو )کاهش داده است.

رابرت داونی به مارول باز می گردد

طرفداران مارول می توانند نفس راحتی بکشند زیرا گفته می شود که رابرت داونی جونیور برای بازگشت به عنوان تونی استارک ( مرد آهنین ) در دنیای سینمایی مارول ، حاضر به عقد قرارداد می باشد.

این بازیگر که شروع ( ام سی یو ) را با مرد آهنی ۲۰۰۸ آغاز کرد ، شاهد پایان شخصیت خود در فیلم مارول( بازی آخر) بود. در میان حدس و گمانهای شدید در مورد بازگرداندن تونی ، گفته می شود که داونی قیمت درخواست خود را برای تحقق این امر کاهش می دهد.

رابرت داونی جونیور فکر هایی در مورد بازگشت به ( ام سی یو ) دارد

تونی که جان خود را برای شکست دادن ثانوس (جاش برولین) در بازی آخر فدا کرد ، پایان بسیار مهیجی برای خود ایجاد کرده بود. هیچ بحثی در مورد مرگ تونی در این فیلم وجود ندارد ، با این حال طرفداران امیدوارند که مارول راهی برای احیای شخصیت تونی پیدا کند.

داونی پیش از این قرار است نقش خود را در بلک ویدو بازی کند ، اگرچه این فیلم قبل از فیلم بازی آخر ساخته شده است . داونی اشاره کرده است که برای بازگشت به نقش آماده است ، اما نکته اصلی در مذاکرات حقوق وی است.

داونی یکی از پردرآمدترین بازیگران در سریال مارول بود ، بنابراین بدون شک بازگشت او میلیون ها دلار برای استودیو هزینه خواهد داشت. منابع داخلی می گویند که مارول حاضر نیست با خواسته های داونی کنار بیایید ، که در واقع به بحث های قرارداد آنها پایان داده است.

مرد آهنی قیمت درخواست خود را پایین می آورد

با گذشت زمان ، ممکن است که مارول در برابر درخواست های داونی کوتاهی کرده باشد. اما این موضوع با توجه به شیفت اخیر بازیگر ، دولیتل ، تغییر کرده است.

یک منبع ادعا می کند که داونی پس از شکست پروژه هایش پیش بینی شده اش پس از مارول ، اکنون پذیرای حقوق کمتری است. داونی مایل خود ادعا نکرده است که چقدر در دریافت حقوقش کاهش داشته اما ممکن است استودیو را متقاعد کند که خیلی زودتر از آنچه انتظار می رود او را  به بازیگزی خود برگرداند.

به نظر می رسد رابرت داونی جونیور می تواند بیش از هر زمان دیگری از مزایای مارول استفاده کند. این موضوع ممکن در آینده نزدیک تغییر کند ، اما قطعاً یک نشانه امیدبخش برای طرفداران خود است.

البته مارول در مورد بازگرداندن داونی به (ام سی یو ) چیزی نگفته است. این استودیو در حال حاضر در حال آماده سازی اولین فیلم خود ( بلک ویدیو ) است که ممکن است با تاخیر به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا روبرو شود.

RDJ تنها در صورت بازگشت مارول به وی اجازه خواهد داد نقش خود را بازی کند

درخواست عظیم حقوق تنها مورد در لیست خواسته های رابرت داونی جونیور نبود. گزارش شده است که این بازیگر همچنین به مارول گفته است که تنها در صورت بازگشت وی با تام هالند ، بازیگر مرد عنکبوتی در ( ام سی یو )، برمی گردد.

محصولات مرتبط

۲ پاسخ
  1. A
    A گفته:

    یعنی الان ، دقیقا چیشد؟ یعنی رابرت داونی جونیور بر میگرده؟ اگه بر گرده که عالی میشهههه ، تورو خدا بهم بگین.
    امیدوارم که به دنیای سینمایی مارول بر گرده!

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *