رابرت داونی پایان کار خود با مارول را تایید کرد

دوشنبه 17 شهریور , 1399

رابرت داونی هرپیشه معروفی که او را به واسطه بازی در نقش آیرون من در فیلم‌های سینمایی مارول می‌شناسیم، در مصحابه‌ی خود با پادکست SmartLess به طور رسمی تایید کرد که کار او با مارول و MCU به پایان رسیده است.

پایان کار رابرت داونی در ماورل

جیسون بیتمن ، شان هایس و ویل آرنت در قسمت جدید پادکست SmartLess میزبان رابرت داونی بازیگر محبوب آیرون من در فیلم‌های سینمایی مارول بودند. در خلال گفت وگو با او، در خصوص احتمال حضور مجدد RDJ در فیلم‌های آینده MCU صحبت کردند. رابرت داونی پاسخ قاطعانه‌ای به این سوال داد و گفت که بعد از اتفاقات فیلم Avengers Endgame کارش با دنیای مارول به طور کلی تمام شده است.

بنابراین به نظر می‌رسد طرفدارانی که اندک امیدی به حضور وی در فیلم‌های بعدی مارول داشتند، حال باید این موضوع را به طور کل فراموش کنند البته طرز بیان رابرت داونی به گونه‌ای بود که شاید او نقش‌های محدودی را در پروژه‌های بعدی MCU داشته باشد. همچنین چندی پیش نیز شایعه شده بود که تونی استارک در فیلم Marvel’s Black Widow حضور خواهد داشت.

بعد از انتشار اخبار مربوط به حضور وی در فیلم بلک ویدیو، شایعات دیگری نیز منتشر شدند که به صحنه‌های حذف شده فیلم Captain America : Civil War اشاره می‌کرد. در این تصاویر که به صورت اسکرین شات نیز بودند، نشان می‌داد که تونی استارک به دیدن بلک ویدیو می‌رود و به او می‌گوید که باید فرار کند.

اگر این اتفاقات در نهایت به واقعیت بپیوندد، برای اهالی سینما و طرفداران مارول می‌تواند جذاب باشد زیرا به حس نوستالژیک دوران civil war که آیرون من و بلک ویدیو هنوز زنده بودند برمی‌گردند.

البته که در دنیای سینما هر چیزی ممکن است اما تا به الان تفکرات رابرت داونی از تقش آیرون من فاصله گرفته است و ایده‌های دیگری در ذهن دارد، اما همچنان راه‌های زیادی برای بازگرداندن این شخصیت وجود دارد اما آنچه تا به امروز مشخص شده است پایان کار رابرت داونی با مارول است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *