قسمت اول Batman Three Jokers هدف اصلی سه جوکر را نشان می‌دهد

سه‌شنبه 18 شهریور , 1399

در قسمت اول سری کتاب کمیک Batman Three Jokers مشخص شد که این سه دلقک شرور به دنبلا چه چیزی هستند. حقیقتی که می‌تواند مسیر داستان پردازی جوکر را به کلی تغییر دهد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت اول سری کتاب کمیک Batman: Three Jokers را برای شما فاش کند

.

.

.

مدت‌ها پیش، در رویداد Justice League بتمن روی صندلی موبیوس نشست تا برای سوالی که هیچ وقت نمی‌توانست پاسخی پیدا کند، جواب بگیرد. زمانی که او از صندلی نام جوکر را پرسید به جواب عجیبی رسید و متوجه شد سه جوکر در دنیای دی سی وجود داشتند.

بتمن بالاخره بعد از چهار سال در این پرونده پیشرفت کرد و حال به اسم و هویت واقعی جوکر پی برده بود. افراد در این قسمت از کتاب حسابی شگفت زده شده بودند زیرا از خود می‌پرسیدند چطور ممکن است سه جوکر وجود داشته باشد. آن‌ها نظریه و تئوری‌های مختلفی را در نظر داشتند از خط زمانی‌های متناوب گرفته تا در نظر گرفتن افراد مختلف.

با اینکه هنوز نمی‌دانیم این سه نفر چه کسانی هستند اما با توجه به ارتباط و تعاملی که با یکدیگر دارند، هدف آن‌ها را آشکار می‌کند. هدفی که می‌تواند برای همیشه افسانه‌های بتمن را تغییر دهد. در قسمت اولی سری Batman Three Jokers هر سه شخصیت معرفی شدند: جنایتکار / کمدین که به باربارا گوردن حمله کرده بود و دقلک که نمایشی‌ترین شخصیت میان‌ آن‌ها است. این سه به یک باره به شهر گاتهام حمله می‌کنند و باعث تعجب بتمن و خانواده‌ی او می‌شوند.

قسمت اول batman three jokers

آن‌ها در این صحنه بحث می‌کردند که همه‌ی آن‌ها جوکر واقعی نیستند و باید بر روی صحنه‌ها تمرکز کرد تا به جوکر واقعی رسید. اما بتمن نظر دیگری داشت و اصرار داشت که حقیقت ماجرا چیز دیگری است. بتمن بر روی همان چیزی تمرکز داشت که جوکر دوست نداشت دیگران ببینند. کامیون مفقود شده در کارخانه ایس همان چیزی است بتمن بر روی آن تمرکز کرده بود. کامیونی که حامل مواد شیمیایی سبز رنگی است که در ابتدا این شرور را تبدیل به شاهزاده دلقک جرم و جنایت کرد.

به نظر می‌آید که همان جوکر جنایتکار، جوکر اصلی باشد و وظیفه رهبری و هدایت مابقی را برعهده دارد که البته خیلی هم دور از ذهن و عجیب نیست.

قسمت اول batman three jokers

منبع: CBR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *