آیا Wonder Woman 3 ساخته خواهد شد؟

دوشنبه 2 دی , 1398

ما نمی‌دانیم که قرار است Wonder Woman 3 ساخته شود یا خیر! ولی می‌توانیم با اطمینان بگوییم که کارگردانش هیچ علاقه‌ای برای ساختن قسمت سوم ندارد. این بحث‌ها از آنجایی نشات می‌گیرد که تریلر زن شگفت انگیز ۱۹۸۴  اخیرا منتشر شده و درست است که هنوز خود فیلم اکران نشده ولی بالاخره هر کسی طرفدار دنیای DC باشد دوست دارد زودتر از اخبار بعدی فیلم آگاه شود.

پتی جنکینز کارگردان Wonder Woman 1984 است و اخیرا با سایت Collider مصاحبه‌ای داشته است. او در این مصاحبه از نحوه ساخت ادامه فیلم زن شگفت انگیز و حساسیت بازیگران وعوامل تولید گفته است و خطاب به طرفداران گفته که بهتر است برای فیلم زن شگفت انگیز آینده دوری تصور نکنند.

در مصاحبه کارگردان فیلم زن شگفت انگیز می‌خوانیم که او گفته است:

در واقع ما از قبل کل داستان را می‌دانستیم. پس همین حالا هم نقشه‌ی راه را داریم و این فقط در مورد تغییر ذهنیت و زمان این اتفاق است. من فکر می‌کنم که ما اصلا نمی‌خواهیم که این کار را پشت سر هم و با عجله انجام دهیم. درست است که ساخت این دو فیلم خیلی هیجان‌انگیز بود و یک تجربه‌ای فوق‌العاده به حساب می‌آمد.

Wonder Woman

اما به نظرم الان دیگر وقت استراحت این فرنچایز رسیده است. هم من و هم گل گدوت (Gal Gadot) کارهایی برای انجام دادن داریم. من هرگز دوست ندارم از قبل برای آینده‌ی خیلی دور تصمیم بگیرم. باید دید که آیا هر دوی ما حس و حال ساخت این فیلم را داریم یا نه، و وقتی آن لحظه فرا می‌رسد، آن را بسازیم.

جنکینز قبل از این در یک مصاحبه‌ دیگر در مراسم کامیک کان برزیل در رابطه با انتخاب سال ۱۹۸۴ برای فیلم زن شگفت انگیز و اهمیتش گفته بود:

چرا ۱۹۸۴؟ ما می‌خواستیم دیانا را به یک دنیا جدیدی بیاوریم. دهه‌ی ۸۰ دوره‌ای از زمان است که زن شگفت‌انگیز با آن به خوبی آشناست. بنابراین دیدن او در آن زمان بسیار عالی بود. اما مهمتر از همه، این به نوعی اوج تمدن غربی و موفقیت جهان بوده است که همه ما داریم بعد از آن زندگی می‌کنیم. من کنجکاو بودم که بدانم زن شگفت انگیز در نقطه اوج این سیستم امروزی چه واکنشی خواهد داشت. چه نوع شروری از آن بیرون می‌آید و چه اتفاقی می‌افتد. همه چیز هم به طور طبیعی پیش آمد.

فیلم زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) اکران می‌شود. به جز این فیلم‌های دیگری هم در راه داریم. مثلا فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) برای ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸)، فیلم بتمن (The Batman) برای  ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰)، فیلم جوخه‌ی انتحار (The Suicide Squad) برای ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰)، فیلم آدام سیاه (Black Adam)  برای ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) و فیلم آکوامن ۲ (Aquaman 2) برای ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱).

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *