ستاره سری فیلم های هری پاتر در سریال Moon Knight

سه‌شنبه 3 دی , 1398

می‌دانم که با خواندن این عنوان اول به این فکر می‌کنید انتخاب دنیل ردکلیف، ستاره فیلم‌ های هری پاتر برای سریال شوالیه ماه چیز جالبی است. ولی همین خط اول خبر باید به شما بگوییم که: این فعلا یک احتمال است!

این روزها همه منتظر اخبار سریال‌ های جدید شبکه دیزنی پلاس هستند. مثلا سریال Moon Knight از مارول، که مثل سریال های دیگر این شبکه (سریال Loki، سریال Falcon and winter Soldier و سریال WandaVision) منحصر به فرد و جالب است. هر چند شخصیت‌های هیچ یک از این سریال‌ها تا الان به اندازه مارک اسپکتر غیرقابل پیش‌بینی و عجیب غریب نبوده‌اند. پس بازیگر این نقش هم باید غیر قابل پیش‌بینی باشد. اینطور که پست دنیل ریچمن (Daniel Richtman) نشان می‌دهد ستاره فیلم های هری پاتر یعنی دنیل ردکلیف (Daniel Radcliff) می‌تواند یک گزینه محتمل برای این نقش باشد.

البته درست است که همه ما دنیل رادکلیف را به خاطر سری فیلم های هری پاتر می‌شناسیم و می‌توان گفت که در این فیلم‌ها او جلوی چشم خودمان بزرگ شد و قد کشید!

سریال Moon Knight

اما نباید چشم‌مان را روی نقش‌های مختلف و عجیب ببندیم. مثل نقشش در Horns یا Swiss Army Man یا حتی نقشش در آثاری قدیمی‌تر: نقش ایگور در Victor Frankenstein و نقش والتر مالبری در در Now You Can See Me 2.

شخصیت اسپکتر در سریال شوالیه ماه که همان خود شوالیه ماه است هم حس شوخ‌طبعی جالبی دارد. او مدام با شخصیت‌های مختلفش در حال صحبت کردن است. شوالیه ماه مامور سابق CIA بوده و خطر کشته شدن توسط تروریستی به نام بوشمن از بیخ گوشش گذشته است. او از این مرگ توسط Moon God Khonshu نجات پیدا می‌کند و بعد از اینکه بوشمن را شکست می‌دهد یک لباس سر تا پا سفید می‌پوشد و تبدیل به شوالیه ماه می‌شود. شوالیه‌ای که این لباس سفید نشانه‌اش است.

البته این مارک اسپکتر فقط شوالیه ماه نیست! او در درون خودش چهار شخصیت دارد و به نوعی دچار نوسانات شخصی زیادی است. ذهن او میان اسپکتر بودن، استیون گرانت بودن، جیک لاکلی یا خونشو بودن در حال رفت و آمد است. این شخصیت‌ها هم همگی با هم تعامل دارند و همکاری خوبی میان‌شان برقرار است. همین عامل است که شوالیه ماه را تبدیل به یک قهرمان خاص می‌کند و باعث می‌شود او به جاهایی برود که دیگر قهرمان‌ها تا به حال پای‌شان را هم آنجا نذاشته‌اند.

نظر شما درباره انتخاب دنیل ردکلیف برای نقش شوالیه ماه چیست؟ آیا این نقش به او می‌آید یا نه؟ نظرات‌تان را از بخش نظرات سایت نرد با ما در میان بگذارید.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *