احتمال تولید فیلمی برپایه ی شخصیت نووا توسط شرکت مارول

دوشنبه 22 اردیبهشت , 1399

در ماه مه گذشته، شایعاتی از خبرگذاری های مختلف پخش شد، مبنی بر اینکه Marvel Studios در ابتدای کار در پروژه ای با محوریت شخصیت نووا (Nova) قرار دارد، و اخبار حاکی از این بود که پروژه قرار است پنج فاز مجزا اجرا شود. اما بعد از آن خبر جدیدی در این باره از سوی مقامات شرکت Marvel ارائه نشد. اکنون، خبرگذاری ها توانسته اند یک شبکه تولیدی را برای این پروژه پیش بینی کنند، در تیم پیش بینی شده رئیس کمپانی مارول و مدیر ارشد خلاق، کوین فیگ به عنوان تهیه کننده این اثر (او به عنوان تهیه کننده در تمام پروژه های شرکت مارول شناخته می شود) حضور دارند.

متأسفانه، جزئیات دیگری در مورد این پروژه ارائه نشده است و طرفداران منتظر اخبار جدیدتری در این خصوص هستند، اگرچه به نظر می رسد وجود یک شرکت بزرگ مانند مارول پشت این پروژه جلو رفتن و به نتیجه رسیدن آن را کاملا بیمه می کند. همچنین مشخص نیست که این پروژه اکران عمومی در سینما خواهد داشت یا قرار است به صورت یک سری برای دیزنی + ساخته شود و در این استریم به نمایش گذاشته شود.

اخبار بیشتر درباره ی فیلمی با محوریت نووا

می توانید انتظار داشته باشید که بازیگران به سرعت انتخاب شوند و اخباری در رابطه با آن ها به زودی ارائه خواهد شد. یکی از علاقه مندان به بازی در نقش شخصیت نووا، براندون دیویس است این بازیگر با مارول رابطه خوبی دارد و حتی تا آنجا پیش رفته است که در توییتر این نقش را از مدیران این شرکت درخواست کرده است. دیویس همچنین بازیگری است که در فیلم کوتاه خودش با عنوان Stay ظاهر شده است.

نووا (ریچارد سوار) یک ابرقهرمان داستانی است که در کتابهای کامیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کمیک منتشر شده است. این شخصیت به لحاظ تاریخی به عنوان ستاره سریال های خودش و در زمان های دیگر به عنوان شخصیت پشتیبان در کتاب های تیمی مانند The New Warriors ظاهر شد. او عضو نیروی پلیس بین قاره ای معروف به سپاه نووا است که برای او توانایی های فوق بشری از جمله افزایش قدرت، پرواز و مقاومت در برابر صدمات را به ارمغان آورده است.

فیلم جدید شرکت مارول

برای کسانی که با شخصیت نووا ناآشنا نیستند، این توضیح می تواند مناسب باشد که ریچارد رایدر  پس از اینکه آخرین عضو گروه یعنی رومان دی، بر زمین سقوط کرد و قدرتها و وظایف خود را به او واگذار کرد، تبدیل به نووا شد. دی، همانطور که هواداران ممکن است به خاطر بیاورند، نام افسر نووا است که جان سی ریلی در محافظان کهکشان نقش او را بازی کرده است. با تخریب Xandar در جریان حوادث Avengers: Infinity War، ممکن است شاهد این باشیم که رومان دی به زمین بازگردد تا جانشینی برای نووا پیدا کند. نووا اختیارات خود را از منبع انرژی به نام نیروی نووا که تمام توسط سپاه نووا اداره می شود، تامین می کند. این انرژی توسط نووا- سنتوریو رومان دی به ریدر منتقل خواهد شد. نیروی نووا به ریدر قدرت های فوق بشری از جمله پرواز، سرعت و دوام را می دهد.

منبع: thedisinsider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *