اطلاعات بیشتر درباره ی مجموعه ی Obi-wan دیزنی پلاس

یکشنبه 21 اردیبهشت , 1399

چند ماه پیش گزارش هایی از منابع مختلف به گوش رسید که حاکی از این بود که ساخت مجموعه ی Obi-wan دیزنی پلاس متوقف شده است تا فیلمنامه مورد بازبینی قرار بگیرد. در حال حاضر به نظر می رسد این بازبینی به اتمام رسیده است و ساخت این سریال به زودی از سر گرفته خواهد شد. به گفته منابع معتبر، این سریال قرار بود ما را به Obi-wan در سیاره صحرایی نمادین تاتوئین برگرداند، جایی که جدی افسانه ای از لوک اسکای واکر جوان مراقبت می کند.

تاتوئین، سیاره ای بیابانی است که کشاورزان در آنجا زیر گرمای دو خورشید سخت کار می کنند. در همین حال، آنها سعی می کنند از خود و عزیزانشان در برابر غارتگران توسکن دفاع کنند. این سیاره مکانی در حاشیه تمدن است. و مکانی که بعید به نظر می رسد در آنجا یک استاد جدی یا کودکی یتیمی را پیدا کنید که مسئولیت آینده کل کهکشان روی شانه های کوچکش سنگینی می کند.

مجموعه ی Obi-wan دیزنی پلاس و حواشی آن

با وجود شایعات مبنی بر لغو این سریال در ژانویه، پیش تولید این پروژه در حال انجام است. استودیوی اخیرا، یوبی هارولد (تهیه کننده  لبه فرد، پادشاه آرتور) را استخدام کرده است تا وظایف نویسندگی حسین امینی (درایو) را که در ژانویه این سریال را ترک کرد، به عهده بگیرد. طی اتفاقاتی که در ماه های اخیر افتاد، این نویسنده از حضور در سریال استعفا داد و همین باعث مشکلات مختلفی برای تولیدکنندگان در روزهای اخیر شده است.

گزارش اولیه مجموعه ی Obi-wan دیزنی پلاس حاکی از آن است که خط داستانی مجموعه ی جنگ ستارگان را دنبال می کند و داستان هشت سال پس از وقایع انتقام جویی Sith رخ می دهد. معلوم نیست که آیا در این مجموعه هارولدز وجود دارد یا خیر، همچنین مشخص نیست که این سریال در تاتوئین رخ خواهد داد یا قرار است فقط داستان لوک اسکای واکر جوان را به نمایش بگذارد (شایعات همچنین بیان می کنند که خواهر لوکز لیا نیز در این مجموعه حضور خواهد داشت).

سریال جدید دیزنی

طبق گزارش ها، نسخه ی فیلمنامه حسین امینی، نویسنده پیشین این مجموعه، حاوی نمایش هایی از لوک اسکای واکر جوان و پرنسس لیا بود که البته ممکن است در فیلمنامه جدید همه اینها تغییر کند. گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر این که این سریال می تواند با داستان Solo: A Star Wars Story همپوشانی داشته باشد و احتمالاً Darth Maul در آن بازگردد.

ایوان مک گرگور به عنوان استاد جدی بازی خواهد کرد، دبورا چو نیز جزو کارگردانان مهم این مجموعه است. همچنین به نظر می رسد هایدن کریستنسن به عنوان آناکین اسکای واکر در مجموعه ی Obi-wan دیزنی پلاس بازخواهد گشت. هنوز خبری مبتنی بر اینکه نقش او چقدر بزرگ است وجود ندارد اما به احتمال زیاد او در فلاش بک ها یا چشم اندازها ظاهر می شود. پیش بینی می شود تولید سری Obi-Wan در اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود و ممکن است انتشار کامل این سریال در سال ۲۰۲۲ در دیزنی + آغاز شود.

منبع: thedisinsider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *