استقبال فوق العاده کاربران آمازون از فیلم The Tomorrow War

پنج‌شنبه 17 تیر , 1400

طبق آمار منتشر شده، کاربران آمازون استقبال بسیار خوبی از فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت در ۴ روز اول انتشار کرده‌اند.

استقبال فوق العاده کاربران آمازون از فیلم The Tomorrow War

جمعه هفته گذشته بود که فیلم The Tomorrow War از سرویس استریم آمازون منتشر شد، اما نقدهای متوسطی را دریافت کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اگرچه آمازون هنوز آماری دقیق و رسمی از میزان استقبال از فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت را منتشر نکرده، اما سامبا تی‌وی اعلام کرد که ۲.۴۱ میلیون کاربر خانگی تنها در آمریکا به تماشا فیلم اکشن جدید آمازون و کریس پرت در ۴ روز اول انتشار در تعطیلات روز استقلال آمریکا پرداخته‌اند.

پیش از این سامبا گفته بود فیلم Tom Clancy’s Without Remorse و فیلم Borat Subsequent Moviefilm که دو فیلم دیگر خریداری شده پارامونت توسط آمازون هستند، در سه روز اول انتشار به ترتیب بیش از ۲.۳ میلیون و ۱.۶ میلیون تماشا شده بودند. آمازون قبلا گفته بود که فیلم Coming 2 America با بازی ادی مورفی بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم‌های آمازون را ثبت کرده است، اما آماری در دسترس نیست و سامبا نیز آماری را منتشر نکرده است. همچنین آمازون پیش از این خبر داده بود که در هفته اول انتشار ۱۰ها میلیون نفر فیلم Borat 2 را تماشا کرده‌اند.

علاوه‌براین، فیلم The Tomorrow War توانسته در هفته اول انتشار فیلم Zack Snyder’s Justice League با ۱.۸ میلیون بیننده را شکست دهد. Samba TV به‌صورت معمول آمار خود را از کسانی منتشر می‌کند که ۵ دقیقه از یک فیلم را تماشا کرده و همچنین دارای تلویزیون هوشمند در آمریکا باشند که تقریبا بیش از ۳ میلیون کاربر را شامل می‌شود. فیلم جنگ فردا در بیش از ۲۴۰ کشور و منطقه توسط آمازون منتشر شده که در آمریکا، برزیل، هند، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، استرالیا، مکزیک، آرژانتین و ژاپن در رتبه اول آمازون قرار دارد که طبق گفته آمازون در این کشورها رکوردشکنی کرده است.

کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز، سم ریچاردسون، تئو وان، جاسمین متیوز، کیث پاورز، مری‌لین رایسکوب، ادوین هاج، مایک میچل، سیشل گابریل، الن ترانگ، الکسیس لودر و شیبوکم آکه، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Tomorrow War حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. کریس مک‌کی وظیفه کارگردانی فیلم The Tomorrow War را براساس فیلمنامه‌ای از زک دین بر عهده داشته است. آمازون برای خرید حق پخش این فیلم اکشن ۲۰۰ میلیون دلار به اسکای‌دنس پرداخت کرده بود.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *