اسپین آفی از سریال That 90’s Show در راه است

اسپین آفی از سریال That 90’s Show در راه است

شبکه نتفلیکس دستور ساخت سریال “That 90’s Show” را صادر کرد. این مجموعه اسپین آفی از سریال کمدی “نمایش دهه ۷۰” است است. بازیگران اصلی سریال، کرتوود اسمیت و دبرا جو راپ بار دیگر در نقش‌های رد فورمن و کیتی فورمن ظاهر خواهند شد.

تهیه کنندگان سابق سریال “نمایش دهه ۷۰” گرگ متلر به همراه بانی ترنر، تری ترنر و دخترشان لیندزی ترنر تهیه‌کنندگی این مجموعه را بر عهده خواهند داشت. متلر همچنین به عنوان شورانر در ساخت این مجموعه کمدی مشارکت دارد.

به گزارش سایت ددلاین داستان سریال “That 90’s Show”  در سال ۱۹۹۵ و در شهر پوینت پلیس در ایالت ویسکانسین رخ می‌دهد. این سریال روایتگر داستان دختر اریک (توفر گریس) و دانا (لورا پرپون) ، لیا فورمن است که برای فصل تابستان به دیدن پدربزرگ و مادربزرگ خود می‌رود و زمانی را در کنار آن‌ها سپری می‌کند.

اسپین آفی از سریال That 90’s Show در راه است

 

هنوز هیچ قراردادی با دیگر بازیگران قبلی سریال بسته نشده اما انتظار می‌رود که هنرپیشگان شخصیت‌های سریال “نمایش دهه ۷۰” از جمله گریس، پرپون و اشتون کوچر بصورت مهمان در نقش‌های قبلی خود ظاهر شوند.

مارسی کارسی و تام وارنر از استودیو کارسی-وارنر تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند. زمزمه‌های ساخت این اسپین‌آف برای مدتی شنیده می‌شد اما به دنبال محبوبیت بازپخش سریال “نمایش دهه ۷۰″، شبکه نتفلیکس شرایط را برای ساخت این پروژه بطور جدی‌تری دنبال کرد.

سریال “نمایش دهه ۷۰” در بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶ در ۸ فصل از شبکه فاکس پخش ‌شد. گریس، پرپون، کوچر، میلا کونیس، دنی مسترسون، ویلمر والدراما و لیزا رابین کلی از بازیگرانی بودند که در این مجموعه سیتکام به ایفای نقش می‌پرداختند. این سریال کمدی داستان ۶ دوست نوجوان را از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۹ روایت می‌کند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *