سازنده سریال Squid Game در جریان فیلمبرداری دندان خود را از دست داد

سازنده سریال Squid Game در جریان فیلمبرداری دندان خود را از دست داد

Squid Game در چند هفته گذشته حسابی توجهات را به خود جلب کرده و اکنون هوانگ دونگ-هیوک (Hwang Dong-hyuk)، کارگردان آن، از روند بسیار سخت و استرس‌زا فیلمبرداری و تولید این سریال صحبت کرده است. Squid Game پروژه‌ای بسیار طاقت فرسا بود که هوانگ دونگ-هیوک برای یک دهه روی آن کار کرده است. فیلم‌برداری این سریال نیز بسیار سخت بود و فشار فیزیکی بسیار زیادی به هوانگ دونگ-هیوک وارد کرده بود. او طی مصاحبه‌ای با مدرسه فیلم CNN اعلام کرد که هنگام فیلم‌برداری ۶ دندان خود را از دست داده است.

من در سمت چپ هنوز دو دندان آسیاب ندارم. باید آن‌ها را ایمپلنت کنم، اما هنوز وقت نکرده‌ام. با وجود تمام سختی‌ها هوانگ دونگ-هیوک هنوز هم ایده‌هایی برای فصل دوم سریال Squid Game دارد. او پایانی باز برای سریال انتخاب کرده بود و به طرفداران اطمینان می‌دهد که در فکر آینده این مجموعه است.

سازنده سریال Squid Game در جریان فیلمبرداری دندان خود را از دست داد

اگر بخواهم فصل دوم را بسازم ، موضوعاتی هنوز برای پرداختن وجود دارد. گذشته فرا‌ت‌من (Frontman) و داستان کارآگاه جون هو. این‌ها چیزهایی هستند که من در فصل ۱ توضیح ندادم. اگر بخواهم فصل ۲ را بسازم، می‌خواهم آن عناصر را توضیح دهم. حتی مردی با تتاکی در کیفش که توسط گونگ یو بازی می‌شد. نوشتن، تهیه کنندگی و کارگردانی سریال به تنهایی واقعا کار بزرگی بود. وقتی به انجام همین کار برای فصل دوم فکر می‌کنم، شخصا نگران می‌شوم. در حال حاضر هیچ چیز تأیید نشده است، اما بسیاری از مردم مشتاق هستند که من واقعا در مورد آن فکر می‌کنم.

سریال Squid Game به یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است. این سریال داستان ۴۵۶ فرد شدیدا بدهکار را دنبال می‌کند که برای برنده شدن یک جایزه نقدی چند ده میلیونی، در یک سری بازی کودکانه اما مرگبار شرکت می‌کنند. یک سرنوشت پیش روی همه شرکت گنندگان قرار دارد: یا حسابی ثروتمند می‌شوند و یا جان خود را از دست می‌دهند. بازی ماهی مرکب بعد از انتشار به سرعت به محبوبیتی نجومی دست یافت و با دریافت نظرات به شدت مثبت، هم‌اکنون به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در ۹۰ کشور دنیا تبدیل شده است.

منبع: IGN

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *