اظهار نظر اندرو گارفیلد درباره فیلم جدید اسپایدرمن

جمعه 17 اردیبهشت , 1400

طی یک سال گذشته ما شایعات بی‌شماری در رابطه با حضور اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در فیلم جدید Spider-Man: No Way Home شنیده‌ایم.

اظهار نظر اندرو گارفیلد درباره فیلم جدید اسپایدرمن

مدتی پیش گارفیلد در یک مصاحبه گفت که تاکنون هیچ‌کس با او تماسی در این زمینه نگرفته اما ظاهرا حرف‌های پیشین او به منزله رد کردن کامل احتمالا نبوده است. وی دو روز پیش یک مصاحبه آنلاین با Access برگزار کرد و طی آن حضور سه اسپایدرمن در فیلم جدید No Way Home را یک «ایده عالی» خواند. گرچه او اضافه نمود که تا امروز چنین پیشنهادی از سوی مارول دریافت نکرده است.

همان‌طور که گفتیم پیش از این مصاحبه هم گارفیلد گفته بود هیچ تماسی برای حضور در فیلم جدید Spider-Man دریافت نکرده اما وقتی از او پرسیدند که یک «بله یا نه» مستقیم تحویل بدهد، از پاسخ دادن امتناع ورزید.

پیش از این رسما تایید شده که جیمی فاکس و آلفرد مولینا بخشی از No Way Home خواهند بود. این دو کاراکتر هیچ جایگاهی در دنیای سینمایی مارول ندارد و بر همین اساس رسانه‌ها و مخاطبان فرضیه حضور مگوایر و گارفیلد (با محوریت ایده مولتی‌ورس) در فیلم را مطرح کرده‌اند.

با تمام این اوصاف و با توجه به پاسخ‌هایی که اعضای مارول و گارفیلد داده‌اند، هواداران در شرایط عجیبی قرار گرفته‌اند؛ شرایطی که نه اجازه رد ۱۰۰ درصدی فرضیه‌ها را می‌دهد و نه می‌گذارد خیالمان بابت حضور ستارگان سابق اسپایدرمن در دنیای مارول راحت شود.

در حال حاضر انتظار می‌رود فیلم Spider-Man 3 در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱اکران شود که البته با وضعیت فعلی پاندمی احتمال جابه‌جایی آن وجود دارد.

منبع: هالیوودریپورتر

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *