تصاویری از پشت صحنه سریال پیش درآمد جنگ ستارگان

شنبه 18 اردیبهشت , 1400

از آذر گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال جدید دنیای جنگ ستارگان که سریالی پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) است، در لندن آغاز شد.

تصاویری از پشت صحنه سریال پیش درآمد جنگ ستارگان

 این سریال قرار است Andor (آندور) نام داشته باشد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Star Wars منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور دیگو لونا، بازیگر نقش کاسین آندور هستیم که این صحنه‌ها در کلیولیز در بریتانیا در حال فیلم‌برداری است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تصاویری از پشت صحنه سریال پیش درآمد جنگ ستارگان

 اطلاعات زیادی از این صحنه در دسترس نیست، اما درکنار کاسین آندور می‌توان شاهد حضور گروهی استورم تروپر نسخه Sandtroopers بود که یک بازیگر هم لباس موشن کپچر بر تن دارد. البته مدتی پیش تایید شد که شخصیت دروید K-2SO در سریال Andor یا حداقل فصل اول آن حضور ندارد و بنابراین نمی‌توان پیش‌بینی کرد که این شخص مرموز کدام شخصیت احتمالی می‌تواند باشد. بااین‌حال، می‌توان انتظار داشت که آندور در حال جاسوسی در مهمانی احتمالی باشد و احتمالا دنبال یک هدف برای کسب اطلاعات یا حتی ترور آن است.

دیگو لونا در نقش کاسین آندور، آدریا آرجونا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف و کایل سالر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Andor حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. تونی گیلروی به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده در سریال روگ وان حضور دارد و توبی هاینس، کارگردان سریال Sherlock قرار است وظیفه کارگردانی سریال Rogue One را بر عهده داشته باشد.

منبع: CBM

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *