حذف حضور دکتر استرنج در سریال WandaVision

شنبه 18 اردیبهشت , 1400

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرد که دکتر استرنج در ابتدا قرار بود در سریال WandaVision حضور داشته باشد، اما این بخش از سریال درنهایت حذف شده است.

حذف حضور دکتر استرنج در سریال WandaVision

قسمت پایانی سریال WandaVision نتوانست همه طرفداران را راضی کند و یکی از مشکلاتی که برخی اعتقاد داشتند، کمبود حضور افتخاری یا حتی حضور غافلگیر کننده شخصیت‌های دیگر دنیای سینمایی مارول بود. یکی از مواردی که طرفداران سریال وانداویژن انتظار داشتند تا او در سریال حضور داشته باشد، شخصیت دکتر استرنج بود که درنهایت شاهد عدم حضور این شخصیت حتی در صحنه پس از پایان سریال بودیم.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت دکتر استرنج واقعا قرار بود در سریال WandaVision حضور داشته باشد. Rolling Stone به‌تازگی مصاحبه‌ای را با کوین فایگی، رئیس مارول استودیو و جک شافر، نویسنده اصلی انجام داده است. فایگی در این مصاحبه توضیح داد که در قسمت پایانی سریال WandaVision قرار بود شاهد حضور دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ باشیم، اما در آخرین پیش‌نویس‌های فیلمنامه صحنه حضور وی از سریال حذف شد.

فایگی در مورد دلیل حذف حضور دکتر استرنج در قسمت پایانی سریال وانداویژن گفت: «برخی از مردم ممکن است بگند که چقدر دیدن دکتر استرنج می‌توانست باحال و جذاب باشد، اما این ممکن بود صحنه و سریال را از واندا بگیرد و این دقیقا چیزی بود که ما نمی‌خواستیم اتفاق بیفتد و به دنبال آن نبودیم. ما نمی‌خواستیم پایان سریال مثل تبلیغی برای فیلم بعدی باشد که بگوید بروید فیلم بعدی را ببینید.»

منبع: gamespot

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *