انتشار پوستر جدید فیلم Luca

یکشنبه 19 اردیبهشت , 1400

پیکسار و دیزنی دو پوستر جدید و بین‌المللی از انیمیشن Luca را منتشر کردند که در آن شاهد طراحی جالب و جذاب آن هستیم.

انتشار پوستر جدید فیلم Luca

اوایل این ماه بود که دیزنی و پیکسار تریلر جدیدی از انیمیشن Luca را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر زیادی از این انیمیشن جذاب و زیبا بودیم. همچنین فهرست بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ را از دست ندهید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از انیمیشن لوکا منتشر شده است. این پوسترها درواقع پوسترهای بین‌المللی انیمیشن Luca هستند که یکی از این پوسترها برای تبلیغ انیمیشن جدید پیکسار در بازارهای اروپایی و پوستر دیگر برای بازار ژاپن تهیه و منتشر شده است. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

انتشار پوستر جدید فیلم Luca

انیمیشن Luca داستان و ماجراجویی افسانه‌ای لوکا و آلبرتو را دنبال می‌کند که این دو دوست درواقع موجودات دریایی هستند که شکلی انسانی می‌گیرند و کارهای انسانی سرگرم کننده را قرار است روی زمین در طول یک تابستان انجام دهند و تجربه کنند. این انیمیشن یک اثر ماجراجویی و داستان بلوغ خواهد بود که اتفاقات آن در کشور ایتالیا جریان دارد. انریکو کاساروسا که پیش از این در همکاری با پیکسار انیمیشن کوتاه La Luna را کارگردانی کرده و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، وظیفه کارگردانی انیمیشن Luca را بر عهده دارد.

همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن لوکا نیز بر عهده جسی اندروز و مایک جونز بوده است. جونز پیش از این در نوشتن داستان و فیلمنامه انیمیشن Soul کمک کرده بود. جیکوب ترمبلی در نقش لوکا، جک دیلن گریزر در نقش آلبرتو، اما برمن در نقش جولیا، مایا رودولف در نقش دنیلا، جیم گافیگان در نقش لورنزو و مارکو باریچلی در نقش ماسیمو، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Luca حضور دارند.

منبع: designerwomen

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *