انتشار اطلاعاتی درباره دنباله فیلم District 9

یکشنبه 3 مرداد , 1400

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم “District 9” در گفتگو با سایت IGN اطلاعات تازه‌ای را درباره روند ساخت دنباله‌ی آن با طرفداران به اشتراک گذاشت.

انتشار اطلاعاتی درباره دنباله فیلم District 9

بلومکمپ در ماه فوریه اعلام کرد که می خواهد دنباله‌ی این فیلم علمی تخیلی را بسازد، وی در طول مصاحبه‌ خود اظهار داشت که نگارش متن فیلمنامه هنوز به پایان نرسیده است و دلیل طولانی شدن روند ساخت صرفاً بخاطر این است که آن‌ها نمی‌دانستند چگونه باید داستان ادامه پیدا کند. وی در این باره گفت:

متن فیلمنامه همچنان در حال نگارش است و عالی به نظر می‌رسد. یک دهه طول کشید تا دلیلی منطقی را برای اینکه چرا این فیلم باید ساخته شود را مطرح کنیم ؛ بر خلاف این تصور که می‌خواهیم فقط یک دنباله بسازیم.
فیلم علمی – تخیلی “District 9” در سال ۲۰۰۹ به کارگردانی بلومکمپ و تهیه‌کنندگی پیتر جکسون (سه‌گانه ارباب حلقه‌ها) روی پرده سینما رفت و پس از گذر چند سال به یک فیلم کالت کلاسیک تبدیل شد.

به گفته‌ی بلومکمپ همانطور که فیلم “District 9” با الهام از تاریخ آفریقای جنوبی و آپارتاید ساخته شد، داستان این دنباله سینمایی نیز که “منطقه ۱۰” خوانده می‌شود از وقایع تاریخی آمریکا الهام گرفته است. وی در ادامه افزود:

در تاریخ آمریکا موضوعی وجود داشت که به محض اینکه متوجه شدم با دنیای “District 9” متناسب است، به ایده‌ای عالی برای ساخت یک دنباله تبدیل شد. بنابراین باید بگویم بله، نگارش فیلمنامه همچنان ادامه دارد  و بسیار به اتمام خود نزدیک است.
به جز اطلاعاتی جدیدی که توسط بلومکمپ فاش شد هنوز هیچ جزئیات دیگری درباره این فیلم منتشر نشده است. بنابراین بعید است که ما به زودی خبرهای بیشتری را درباره روند ساخت آن ببینیم یا بشنویم.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *