ویلسون فیسک در سریال Hawkeye به دنیای مارول می آید

دوشنبه 4 مرداد , 1400

طبق شایعات منتشر شده، وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش ویلسون فیسک احتمالا قرار است در سریال Hawkeye حضور داشته باشد.

ویلسون فیسک در سریال Hawkeye به دنیای مارول می آید

ماه اردیبهشت امسال بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye رسما به پایان رسید و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در سریال هاکای ممکن است شاهد بازگشت یک شخصیت شرور و منفی محبوب دیگر به دنیای سینمایی مارول باشیم. طبق اطلاعاتی که ردیت Marvel Studios Spoilers براساس یک منبع موثق که نخواسته نامش فاش شود و پیش از این چند افشا دیگر نیز انجام داده بود، وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش ویلسون فیسک قرار است در سریال Hawkeye دوباره نقش کینگ پین را بازی کند.

دن آفریو پیش از این نقش ویلسون فیسک را در سه فصل سریال Daredevil بازی کرده بود که بازی وی با تحسین زیادی مواجه شد و بسیاری از طرفداران خواستار تمدید این سریال یا بازگشت کینگ‌پین و دردویل به دنیای سینمایی مارول شده‌اند. در حال حاضر منبع دیگری به‌صورت رسمی این خبر را تایید نکرده‌ است، اما دن آفریو توییت مرتبط با این خبر را در توییتر لایک کرده بود که البته مدت کوتاهی بعد او لایک خود را برداشته است.

اگرچه هنوز بازگشت کینگ‌پین مشخص نیست، اما این توییت می‌تواند تنور شایعات بازگشت کینگ‌پین و دردویل را به MCU داغ‌تر کند. انتظار می‌رود دن آفریو در قسمت پنجم سریال Hawkeye نقش کینگ‌پین را بازی کند. جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو)، ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو) و زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتظار می‌رود سریال Hawkeye در ۶ تا ۸ قسمت تولید و در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *